Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 26. marts 2006, 19:48

Når jeg tænder min computer får jeg bare sort skærm. Den kommer ikke engang ind i bios. Den virkede i går aftes, hvor jeg sad og formatterede nogle harddiske i en ekstern box......I dag går den bare i sort. Faktisk tænder den ikke engang skærmen. :boxed:
Jeg har lige pillet batteriet ud af motherboard og giver den nu 20 minutter, hvorefter jeg vil prøve at starte den igen.
Hvis der er andre der har forslag er I meget velkomne........... :9xo

2

søndag, 26. marts 2006, 21:31

Havde samme problem for 1 måned siden.....det var min psu der døde og tog bundkortet med sig ;(....

3

søndag, 26. marts 2006, 21:38

Nå....Det virker nu. Fatter ikke helt, hvorfor der skulle "nulstilles........ :rolleyes:

4

søndag, 26. marts 2006, 21:40

Nogle gange slår psu'en bare fra. Så skal man bare lade den stå uden strøm i en time eller deromkring, så kan man igen.

5

søndag, 26. marts 2006, 21:46

Den havde jo stået slukket hele natten......?

6

søndag, 26. marts 2006, 21:51

Citeret

Originally posted by Boris
Nå....Det virker nu. Fatter ikke helt, hvorfor der skulle "nulstilles........ :rolleyes:

Min har det også sådan nogle gange, det er bare hvis jeg slukker og vil tænde igen lidt efter. jeg ved ikk hvorfor...

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

7

søndag, 26. marts 2006, 22:14

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

Originally posted by Boris

Min har det også sådan nogle gange, det er bare hvis jeg slukker og vil tænde igen lidt efter. jeg ved ikk hvorfor...

Det er første gang, nogen sinde, jeg har oplevet det. Og jeg har haft det her motherboard et stykke tid.....

8

søndag, 26. marts 2006, 22:40

Det er strømforsyningen. Dengang det sidst skete, prøvede jeg at kickstarte min psu. Den klikkede en gang og der skete ikke mere. En time efter prøvede jeg at kickstarte igen. resultat: den startede fint.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.