Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hey.
Ja, jeg skal købe et af de ovennævnte grafikkort, men jeg kan ikk rigtigt finde nogle tests på nettet hvor de er sat op mod hinanden, men nogle herinde der ved hvor stor ydelses forskel der er på de 2 kort ?
Jeg har også undret mig over at rammene på 7900gt ikke er kølet, men det er de på 7800gt, og det plejer de jo også altid at være på highend gfxkort
CPU: Phenom 9950 BE
GFX: Radeon 4850 512mb
MB: ASUS M3N72-D
HD:2x Maxtor 500GB SATA
Srøm: 500W Q-tec
RAM: 2x Corsair 2048mb 1066
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (26.03.2006, 18:59)
Nu kan jeg se du kun har 1gb ram.
Du skulle måske også lige investere i 2x1gb ram for ellers har du et grafikkort der kan køre spillene fint mens ram gør at du er nødt til at sætte det ned alligevel.
Quake 4 i ultra high settings 1600x1200 kræver 1.5gb fx :p
men ja for satan gå efter 7900GT... det med ram køling ved jeg ikke men de kan rende stærkt.... har set en her på tweak der har XFX 7900GT extreme som oc 1800mhz (900) på ram
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
moddes... nej ikke med samme pipelines, men det slår GTX når det er oc... GTX er IMO ikke pengene vær i forhold til ydelse..
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Originally posted by Azjo
Nu kan jeg se du kun har 1gb ram.
Du skulle måske også lige investere i 2x1gb ram for ellers har du et grafikkort der kan køre spillene fint mens ram gør at du er nødt til at sætte det ned alligevel.
Quake 4 i ultra high settings 1600x1200 kræver 1.5gb fx :p
Underligt, jeg har haft Q4 til at køre på en 3ghz A64 SD kombineret med 1GB ram og et x850XT uden det var nær at gå i knæ...
Var med alt på absolut højeste, incl. FSAA og AT...
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.