Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

fredag, 24. marts 2006, 08:40

Den ser rigtig lækker ud og jeg er selv en smule fristet.....Men desværre er papir taknemligt og det er stort set umuligt at se ud fra specifikationer om den rent faktisk er god.
Man bliver nødt til at se den, før man køber den. Så du skal nok finde en der kender den. Aeriel her inde fra er vist et-eller-andet hos Medion, så prøv at få fat i ham, evt. via PM.

3

fredag, 24. marts 2006, 09:02

Shit den ser lækker ud til prisen.

Vi må lige høre fra Kent om den er noget værd eller ej. :clap:

Mvh. Christian | HuleFanden.

4

fredag, 24. marts 2006, 09:14

Godmorgen drenge.

Jeg har desværre ikke fået nogen demo af den endnu , og får det nok tidligst et par dage inden kampagnen :(

Men må indrømme at jeg synes den ser lækker ud - det er godtnok billigt ihvertfald.

Men synes faktisk deres skærme plejer at være ganske lækre og også ganske ok at spille på ;)

5

fredag, 24. marts 2006, 11:16

Citeret

Originally posted by Aerial
Godmorgen drenge.

Jeg har desværre ikke fået nogen demo af den endnu , og får det nok tidligst et par dage inden kampagnen :(

Men må indrømme at jeg synes den ser lækker ud - det er godtnok billigt ihvertfald.

Men synes faktisk deres skærme plejer at være ganske lækre og også ganske ok at spille på ;)

Okay, well be sure to keep us informed :T :9xo

6

fredag, 24. marts 2006, 11:18

de 176°/176°, og 800:1, og 8ms kunne godt tyde på et CMO va panel med RTC, virkelig godt......

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
Sapphire X800GT
4 X 512 mb DDR400
Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

7

fredag, 24. marts 2006, 11:24

Jeg kunne godt finde på at købe en TFT i ALDI.

Har en 18,1" Medion 7218 skærm, som er 3 år gammel efterhånden vil jeg tro. Ingen døde pixels eller lignende og den har stadig et rigtig flot billede.

8

fredag, 24. marts 2006, 12:17

Citeret

Originally posted by Carlsen

Har en 18,1" Medion 7218 skærm, som er 3 år gammel efterhånden vil jeg tro. Ingen døde pixels eller lignende og den har stadig et rigtig flot billede.

Har også haft en medion 18,1" tft (Dén med den mørkegrå kant)
Den havde et godt billede, ingen synlig ghosting, men hold kæft, den kunne ikke stille billedet ordenligt ved skift af opløsning.

Når jeg startede min comp.:
bios skærmen @ 640x480
windows logon billedet @ 800x600
I windows @ 1280x1024...

Billedet var helt oppe i højre hjørne, så helt ude til venstre...
Man kunne så lave en autoindstilling, hvilket den var 10år om, men så kunne den huske det... f.eks. 1280@1024@75Hz.

Startede man så et spil der kørte 60 Hz, var man på den igen. Ringede ind til Medions support, som sagde at de kendte godt til det, men at den eneste løsning var at lave en auto-ting på hver eneste opløsning+hz som jeg anvendte... :rolleyes:

9

fredag, 24. marts 2006, 12:23

damn vi får travlt. Det er mange produkter de har fra d. 29 :boxed:

10

fredag, 24. marts 2006, 12:30

Citeret

Originally posted by Pulse

Citeret

Originally posted by Carlsen

Har også haft en medion 18,1" tft (Dén med den mørkegrå kant)
Den havde et godt billede, ingen synlig ghosting, men hold kæft, den kunne ikke stille billedet ordenligt ved skift af opløsning.

Når jeg startede min comp.:
bios skærmen @ 640x480
windows logon billedet @ 800x600
I windows @ 1280x1024...

Billedet var helt oppe i højre hjørne, så helt ude til venstre...
Man kunne så lave en autoindstilling, hvilket den var 10år om, men så kunne den huske det... f.eks. 1280@1024@75Hz.

Startede man så et spil der kørte 60 Hz, var man på den igen. Ringede ind til Medions support, som sagde at de kendte godt til det, men at den eneste løsning var at lave en auto-ting på hver eneste opløsning+hz som jeg anvendte... :rolleyes:

Jeg er meget sjældent nødt til at auto-indstille når den skifter opløsning. Og kører altid med samme opdaterings-frekvens. Det er ret ligemeget med TFT.

11

fredag, 24. marts 2006, 13:43

hmm heldigt jeg li fik bladret ned på siden...........inden jeg oprettede endnu en tråd ang skærmen..........hvon er det med widescreen når man spiller, er det noget ged ??

Gigabyte 7970OC 3GB x2
3*27" Samsung syncmaster A350

12

fredag, 24. marts 2006, 14:20

Citeret

Originally posted by sehested
hmm heldigt jeg li fik bladret ned på siden...........inden jeg oprettede endnu en tråd ang skærmen..........hvon er det med widescreen når man spiller, er det noget ged ??

Du ska bare vende dig til det, så er det skam tip top

13

fredag, 24. marts 2006, 14:47

Citeret

Jeg har haft 2 store widescreenskærme nu og bestilt en mere - jeg skal aldrig have andet.

De fleste spil understøtter jo snart wide og resten af dem kan tweakes til det ;)

14

fredag, 24. marts 2006, 21:37

Citeret

Originally posted by noxon

Citeret

Du ska bare vende dig til det, så er det skam tip top

Ja, det er smart at vende sig hen mod dem....Men det er nok noget man skal vænne sig til :$ ;)

15

onsdag, 5. april 2006, 16:08

Va' koster den !? Min lokale Aldi har en tilbage.

16

onsdag, 5. april 2006, 17:02

Skærmen er kanon min bror har en jeg har hentet sat op og testet. Køb den roligt ! :)

Jeg HADER signaturer!

17

onsdag, 5. april 2006, 17:09

I kan roligt købe den.
Købte selv en 17" sidst de havde dem og kører spil udemærket (læs: FPS spil ).

Pris vs ydelse er den 100% i top....

Asus P5K
Intel Core 2 Duo E8500
4GB Corsair XMS2 DDR-6400
Inno 3D 8800GT 512MB
1x WD 500GB SATA
2x Seagate 200GB ATA
Creative Soundblaster X-Fi
Chill Innovation 520W A4
Acer 22" TFT Widescreen
--------------------------------------------------------

Seneste tests og artikler

0

ASUS VG248 skærm

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

13

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere

0

Ny ASUS ROG Swift PG278Q gamer skærm

ASUS er kommet med deres nye R
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.