Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 1. marts 2006, 08:58

Hvordan laver man en backup af sine instillinger, windows, windows theme, spil osv? Altså simpelthen lave en backup af de ting der er vigtigst. For er sq lidt træt af at jeg skal bruge omkring 2 timer på min helt korekte opsætning af windows og theme, installere spil og updates og bla bla bla.. Det behøver ikke være en boot-disk, bare en backup, og gerne som exe fil hvis det da er muligt..

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

2

onsdag, 1. marts 2006, 10:26

2 timer , det var da hurtigt , jeg bruger mindst 4.
Nå spøg til side , brug et program der hedder Norton Ghost , den kan det.
Men spørg mig ikke hvordan , jeg gør det på den gamle måde , at install alt på ny , de 3-4 gange pr år , overlever jeg nok.
PS: Hvis du har XP , så kan du lave en systemgendannelse , hvis den begynder at lave bøvl.

The_Unforgiven

4

onsdag, 1. marts 2006, 10:48

Takker for svarene, men har sq ikke lige 70$ til et program :/

Intet system pt.

5

onsdag, 1. marts 2006, 10:51

Citeret

Originally posted by Han$en
Takker for svarene, men har sq ikke lige 70$ til et program :/

Så må du desværre ofre 2 timer hvergang ;)

Eller prøve deres trail: http://www.google.dk/search?hl=da&q=free…t+trial&spell=1

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (01.03.2006, 10:57)

6

onsdag, 1. marts 2006, 12:21

Eller bare anvende Guiden Overførsel af filer og indstillinger.... Det ligger i Windows...

gå ind i kør og skriv
%SYSTEMROOT%\system32\usmt\migwiz.exe
eller find den i startmenuen - Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer - Guiden Overførsel af filer og indstillinger - hvis du bruger dansk win

7

onsdag, 1. marts 2006, 14:29

Aha, smart.. Bruger dog en UK windows, men fandt da frem til det.. Det vil jeg lige prøve at gå i krig med :)

Intet system pt.

8

torsdag, 2. marts 2006, 13:46

hvis du skal lave backup af andre cd'er skal du da bare bruge Ultra ISO

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.