Vildt nok, har lige været nede hos Befro.dk og købe en Titan AMD køler, og da jeg åbnede kasse, sprang der et Prometia kabinet op af kasse, helt vildt, mon jeg skal sige det til nogen...........
:] :]
Intel Core2Duo E8400
Asus P5E - Deluxe
Corsair XMS2 4GB PC6400CL4
XFX ATI Radeon 4890/1024gddr5 X2
Seagate 500gb / 32mb SATA2
OZC 850W
Scythe Ninja +
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT
Originally posted by Bjørn B
HOV HOV husk på du har lige handlet med en jyde
Jeps, men jeg må godt drille jer lidt... I kan jo tage det.
Har du fået sendt bundkortet og CPU´en til mig her i dag ? Jeg har fået sendt det til dig. Hvis du kommer på ICQ, så kan du få det Track & Trace-nummer.
Vildt nok, har lige været nede hos Befro.dk og købe en Titan AMD køler, og da jeg åbnede kasse, sprang der et Prometia kabinet op af kasse, helt vildt, mon jeg skal sige det til nogen...........
hmm den slår jeg
her forleden var jeg nede og kigge på en gammel brugt skoda 120Rapid da jeg kom hjem og fik kigget ordentligt efter opdagede jeg sq de havde solgt mig en porshe 911ruf istedet, mon de opdager noet hvis jeg ikk siger noget
hmm den slår jeg
her forleden var jeg nede og kigge på en gammel brugt skoda 120Rapid da jeg kom hjem og fik kigget ordentligt efter opdagede jeg sq de havde solgt mig en porshe 911ruf istedet, mon de opdager noet hvis jeg ikk siger noget
Det tror jeg simpelthen ikke på, jeg vil se beviser vil jeg LOOOOL
Intel Core2Duo E8400
Asus P5E - Deluxe
Corsair XMS2 4GB PC6400CL4
XFX ATI Radeon 4890/1024gddr5 X2
Seagate 500gb / 32mb SATA2
OZC 850W
Scythe Ninja +
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT