Ik for noget men du skal faktisk kontakte dem og gøre dem opmærksom på fejlen inden for en uge eller var det 2 uger, og sige til dem at du har modtaget et forkert kort, så de må gerne lige afhente det de har sendt til dig hjemme hos dig, gjorde selv nogenlunde det samme engang da jeg modtog en 80GB HD, en 1600+ AMD XP, og 256 MB PC2100 ram, uden og ha bestilt nogen af delene, det var så shg.dk der havde sendt det, og fik efter en lille samtle og vide at jeg bare kunne beholde tingene da jeg jo ikke vil bruge tid og penge på at sende det tilnbage til dem.
og HUSK og kontakt dem, for hvis jeg husker rigtigt kan de faktisk sende dig en regning på foreskellen på de 2 kort, hvis du ikke gør det, men har du kontaktet dem og de ikke har hentet deres kort inden for 14 dage er kortet dit efter loven.
Du er ikke forpligtiget til og skulle bruge tid og penge på og sende det tilbage til dem, når de har lavet en fejl HUSK også lige det, ligemeget hvad de siger skal du ikke bruge tid og penge på at sende det tilbage, sig til dem de selv kan hente det hvis de vil ha det tilbage ligemeget hvad ham/hende du kommer til og snakkes med så end siger, det er jo som sagt ikke dig der har lavet en fejl.
Og så lige til sidst, du er sku da for heldig SVIN siger jeg bare