Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

tirsdag, 29. juli 2003, 15:23

Citeret

Originally posted by Wolf_of_dk
jeg det lyder mærkeligt sikker på at det ikke er et 5600 ultra

I så faldt tror jeg hellere jeg ville have et 4600 ;)

26

tirsdag, 29. juli 2003, 15:49

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

jeg det lyder mærkeligt sikker på at det ikke er et 5600 ultra

I så faldt tror jeg hellere jeg ville have et 4600 ;)

med mindre man ailtid bruger FSAA og/eller Af

så ja klart

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

27

tirsdag, 29. juli 2003, 15:51

tror nu heller ikke 5600 ultra er god til fsaa og fa

28

tirsdag, 29. juli 2003, 16:00

Du burde da kunne se på kortet om det var et 5900 Ultra? ALLE FX5900 Ultra har den mofo klods lavet af alu der dækker RAM også. Er dit kort grønt med en stor sort køler der fylder 2 slots?

De FX5900 Ultra der er på gaden har alle reference designs. Producenterne har endnu ikke lavet specielle kølere (ASUS har, men det er endnu ikke i handel) endnu. Så du må se PÅ KORTET om det er et Ultra.

Intel Core 2 Duo E6550 @ 3.00 GHz
ASUS P5K-VM iG33
ASUS GeForce 7300GT 256MB. Silent
2GB. Mushkin Enhanced PC2-8500 DDR2
Thermalright XP120 m./ 120 mm. 18dB Papst
Antec Fusion V2 HTPC Kabinet

29

tirsdag, 29. juli 2003, 16:05

Ik for noget men du skal faktisk kontakte dem og gøre dem opmærksom på fejlen inden for en uge eller var det 2 uger, og sige til dem at du har modtaget et forkert kort, så de må gerne lige afhente det de har sendt til dig hjemme hos dig, gjorde selv nogenlunde det samme engang da jeg modtog en 80GB HD, en 1600+ AMD XP, og 256 MB PC2100 ram, uden og ha bestilt nogen af delene, det var så shg.dk der havde sendt det, og fik efter en lille samtle og vide at jeg bare kunne beholde tingene da jeg jo ikke vil bruge tid og penge på at sende det tilnbage til dem.

og HUSK og kontakt dem, for hvis jeg husker rigtigt kan de faktisk sende dig en regning på foreskellen på de 2 kort, hvis du ikke gør det, men har du kontaktet dem og de ikke har hentet deres kort inden for 14 dage er kortet dit efter loven.
Du er ikke forpligtiget til og skulle bruge tid og penge på og sende det tilbage til dem, når de har lavet en fejl HUSK også lige det, ligemeget hvad de siger skal du ikke bruge tid og penge på at sende det tilbage, sig til dem de selv kan hente det hvis de vil ha det tilbage ligemeget hvad ham/hende du kommer til og snakkes med så end siger, det er jo som sagt ikke dig der har lavet en fejl.

Og så lige til sidst, du er sku da for heldig SVIN siger jeg bare :))

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

30

tirsdag, 29. juli 2003, 16:07

VI VIL SE BEVISER!!!!!!!

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

31

tirsdag, 29. juli 2003, 16:08

Citeret

Originally posted by OriGiN
VI VIL SE BEVISER!!!!!!!

Ja vil jeg egentlig også :]

32

tirsdag, 29. juli 2003, 16:09

Citeret

Originally posted by X-Man
og HUSK og kontakt dem, for hvis jeg husker rigtigt kan de faktisk sende dig en regning på foreskellen på de 2 kort, hvis du ikke gør det, men har du kontaktet dem og de ikke har hentet deres kort inden for 14 dage er kortet dit efter loven.

Mener jeg også jeg har hørt et eller andet sted ;)

33

tirsdag, 29. juli 2003, 16:10

Nu hvor vi er ved det med beviser!! fik Ekke (tror jeg det var) nogensinde bevist at hans kat havde fået hans computer til at være en 3.2 Ghz?!?!

34

tirsdag, 29. juli 2003, 16:14

Begynder og tro han er ved at ta røven på os 8o

35

tirsdag, 29. juli 2003, 16:27

Citeret

Det er jo ikke første gang så :]

...

36

tirsdag, 29. juli 2003, 16:32

Citeret

Originally posted by snuffi

Citeret

Nej åbenbart ikke efter hvad jeg kan forstå.

37

tirsdag, 29. juli 2003, 16:33

Citeret

Citeret

HAJ SNUFFI/ ZnUfFi!i!?¿? næ det er det jo ik..

38

tirsdag, 29. juli 2003, 16:42

Citeret

Nu hvor vi er ved det med beviser!! fik Ekke (tror jeg det var) nogensinde bevist at hans kat havde fået hans computer til at være en 3.2 Ghz?!?!

he he. Nej det vil jeg ihvertfald gerne se ;)

39

tirsdag, 29. juli 2003, 16:45

Citeret

Citeret

Citeret

HAJ SNUFFI/ ZnUfFi!i!?¿? næ det er det jo ik..

lol slap af 0rI !!! :P

...

40

tirsdag, 29. juli 2003, 16:54

Han kan vel ikke komme til at bøde for det hvis han siger at han ikke har opdaget det........................................... bare en lille hvid LØGN

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

41

tirsdag, 29. juli 2003, 17:08

Citeret

Han kan vel ikke komme til at bøde for det hvis han siger at han ikke har opdaget det........................................... bare en lille hvid LØGN

Det er stadig lame at han lyver for at få streetrespekt LOL :D

...

42

tirsdag, 29. juli 2003, 17:10

Citeret

Citeret

Det er stadig lame at han lyver for at få streetrespekt LOL :D

Hvorfor noget respekt?!?!

PS: Snuffi.. kom på ICQ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (29.07.2003, 17:10)

43

tirsdag, 29. juli 2003, 17:26

Hmm, endelig noget godt om Midt-data. Det eneste jeg fik da jeg bestilte der, var et defekt bundkort og et defekt grafikkort. ;( Men lad os se nogen screenshots der ikke er photo-shoppet :D:D

44

tirsdag, 29. juli 2003, 18:27

Har allerede skrevet en mail til midtdata at de skal checke de gfx der er sendt ud idag, da der er en som fik et 5900 ultra ved en fejl! Skrev hvad han skulle have haft, så de får nemt ved at spore forsendelsen.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

45

tirsdag, 29. juli 2003, 18:29

Hvorfor gør du dog det? Det er sq da synd for ekke :(

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

46

tirsdag, 29. juli 2003, 18:31

hehe just kidding :)) Men jeg synes fandme det er snyd! Ikke at jeg ville bytte mit kort med ham...

47

tirsdag, 29. juli 2003, 18:35

Måske var den joke lige ondsindet nok - sry Ekke, men jeg kunne ikke lade være..

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

Her er AMD's nye R9 Nano og R9 Fury grafikkort

AMD har holdt kortene tæt på kroppen, når det gælder deres nye topgrafikkort, der skal akkompagnere deres R9 F
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind et MSI Z97S SLI Krait Edition bundkort!

Vi har nu fundet en vinder i vores MSI konkurrence. Blev det dig? Klik ind og kig!
Læs Mere

OnePlus 2 får masser af hukommelse

Vi er mange, der spændt venter på, at kalenderen viser den 27. juli. Her vil den nye OnePlus 2 nemlig blive pr
Læs Mere

Vanvittig lagerkapacitet i ny NAS server fra Synology

Hvis du gik og troede, at din 8 TB NAS server var noget værd, så må du tro om igen. I hvert fald hvis man stil
Læs Mere

Tweak.dk unboxer AMD Radeon R9 Fury X

Så er Tweak.dk på banen med vores unboxingvideo af superkortet Radeon R9 Fury X.
Læs Mere

PlayStation 4 rundbarberer Xbox One i Europa

Jim Ryan fra Sonys Europaafdeling har været på talerstolen, og her har han fremlagt nogle særdeles imponerende
Læs Mere

Warner Bros. kendte til problemer med Batman: Arkham Knight

Der har været ramaskrig rundt omkring på nettet, efter det længe ventede spil Batman: Arkham Knight udkom til
Læs Mere

Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Som følge af weekendens Facebook opslag vedrørende en Tweak.dk game server kan vi nu informere jer om, at denn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.