Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 21. februar 2006, 17:25

Fik en lille mail fra ITbutikken A/S om at mit pioneer 107 ssnart mistede garentien

kom så i tanke om at det vist lå ovre i skabet forde det sådan set aldrig har virker ordntlig.

så afsted til rma med det.

idag sendte jeg så en mail til dem forde de har konstateret det er defekt og har sendt det ti rep 8o

og jeg ville da gerne høre hvor længe det så ville tage

svar 4 til 6 uger for en sølle dvd brænder :9xo

kom til at svare dem at de kunne kaste det over højre skuldre
og jeg så ville købe et nyt drev et andet sted :$

også lige et tak for hmmmmmmm hurtig svar på mail :finger:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DEVIL_DK" (21.02.2006, 17:31)

2

tirsdag, 21. februar 2006, 17:28

Fik du så pengene? :crazyeyes:

3

tirsdag, 21. februar 2006, 22:07

Er det kun mig der synes det er service de sender en mail ud når tingene er ved at være 2 år gamle?

Btw. så skal sådanne reklamationer være lavet max 2 måneder efter fejlen er opstået ;)

4

tirsdag, 21. februar 2006, 22:09

tjae har endnu en gang oplevet at "grønne" lagervarer på shg ikke var på lager...ting tager den tid det tager, men ingen er fejlfri....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

5

tirsdag, 21. februar 2006, 23:07

Citeret

Originally posted by Burger
Er det kun mig der synes det er service de sender en mail ud når tingene er ved at være 2 år gamle?

Btw. så skal sådanne reklamationer være lavet max 2 måneder efter fejlen er opstået ;)

Synes faktisk at det er en utrolig god service, for somme tider vælger man at leve med en defekt som faktisk vil være dækket af garantien, og ved at modtage en sådan mail bliver man mindet om det og vil så have muligheden for at sende det af sted.

6

tirsdag, 21. februar 2006, 23:13

Citeret

Originally posted by Martin

Citeret

Synes faktisk at det er en utrolig god service, for somme tider vælger man at leve med en defekt som faktisk vil være dækket af garantien, og ved at modtage en sådan mail bliver man mindet om det og vil så have muligheden for at sende det af sted.

Helt enig.

7

tirsdag, 21. februar 2006, 23:25

Citeret

Originally posted by Martin

Citeret

Jeg må også sige, at det er en nice ting de har.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

8

tirsdag, 21. februar 2006, 23:26

bestemt..

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

9

onsdag, 22. februar 2006, 00:46

mig bekendt er det nu et system de fleste store shops bruger.

hvordan kan det være god service at tage 4-6 uger om at ombytte eller reppe en vare ?

Citeret

Originally posted by Fragman
tjae har endnu en gang oplevet at "grønne" lagervarer på shg ikke var på lager...ting tager den tid det tager, men ingen er fejlfri....

hvad skal shg blandes ind i denne sag for ?

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "DEVIL_DK" (22.02.2006, 00:49)

10

onsdag, 22. februar 2006, 07:17

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
hvordan kan det være god service at tage 4-6 uger om at ombytte eller reppe en vare ?

De sender den jo nok videre til producenten med det samme. Derudover er det da også god service, at de i det hele taget svarer hvor lang tid det vil tage, istedet for at sige f.eks. 14 dage, som de så måske ikke kan overholde, og det også selvom de selvfølgelig ikke ved, at du i bund og grund ikke har krav på at få den lavet / ombyttet.

11

onsdag, 22. februar 2006, 07:42

Fin service. Fik selv en tilsvarende vedr. et LG DVD-RW som dog stadig virker.
Det er vel ligegyldigt hvor lang tid det tager at få et nyt, når det bare lå i et skab og flød, ikk´?

12

onsdag, 22. februar 2006, 11:59

Citeret

Citeret

synes bare du begynder at svine et sted til uden grund mens du forherliger shg.....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

13

onsdag, 22. februar 2006, 14:31

Han har da over hovedet ikke snakket om shg.dk ?

14

onsdag, 22. februar 2006, 14:39

Citeret

Originally posted by PaW^
Han har da over hovedet ikke snakket om shg.dk ?

Nææh men der arbejder han ;)

15

onsdag, 22. februar 2006, 14:40

Citeret

Citeret

Citeret

synes bare du begynder at svine et sted til uden grund mens du forherliger shg.....

Tror du ikke han udemærket er klar over SGH.dk ikke er fejlfrie?

Kan virkelig ikke se hvorfor det skal blandes ind i den her tråd. Det har jo absolut ingenting med sagen at gøre. Det er da fuldstændig underligt mening at have. Man skal da ikke straffes fordi man arbejder ved SHG.dk, og uanset hvad, så har man ret til at udtale sig om andre butikker (som man har lyst til) som et privat menneske... Han, Devil_DK er jo ikke SHG.dk :roller:

16

onsdag, 22. februar 2006, 14:47

Citeret

Originally posted by CheezEDippaH

Citeret

Citeret

Citeret

Tror du ikke han udemærket er klar over SGH.dk ikke er fejlfrie?

Kan virkelig ikke se hvorfor det skal blandes ind i den her tråd. Det har jo absolut ingenting med sagen at gøre. Det er da fuldstændig underligt mening at have. Man skal da ikke straffes fordi man arbejder ved SHG.dk, og uanset hvad, så har man ret til at udtale sig om andre butikker (som man har lyst til) som et privat menneske... Han, Devil_DK er jo ikke SHG.dk :roller:

Jeg giver dig fuldstændig ret.

Nu arbejder jeg tilfældigvis også i shg, men derfor forherliger jeg ikke shg. jeg har min egen mening om shg. Fordi at man kommer med et udtryk om en anden butik, betyder det ikke at man synes at ens arbejdsplads er bedre. Det kunne lige så godt være ringere.

17

onsdag, 22. februar 2006, 16:11

Synes det er en fin service med mail når garantiperioden er ved at udløbe.

Personlig havde jeg dog takket ja til at få en defekt vare repareret eller ombyttet, om der så gik 2 måneder ;)

18

onsdag, 22. februar 2006, 16:28

kan se på det hele at man åbenbart ikke må sige sin mening på tweak mere om en shops service uden man skal have kastet andet lort i hovedet.

så jeg forlader hermed tweak.dk som bruger da selv en ejer og mod af siden mener det er helt fint at jeg ikke må have min egen mening.

19

onsdag, 22. februar 2006, 16:32

Jeg kan da sige at jeg har haft meget dårlige erfaringer med SHG.dk
Og handler da heller aldrig hos dem igen.

Desuden havde jeg problemer med pc-huset.dk idag.
Havde bestilt en vare i forgårs der var på lager. Varen var stadig ikke kommet idag, selvom de havde skrevet en mail om at varen var sendt.

Ringer til dem idag. Varen er ikke sendt til mig men fra det lager som skulle sende den hen til pc-huset.dk
De havde oveni købet trukket pangene fra min konto, så jeg skyndte mig at annulere ordren og har bestilt andetsteds.

20

onsdag, 22. februar 2006, 17:34

Citeret

Jeg synes det skam også.

Men tror ikke det er den pointe devil_dk vil frem til (selvom jeg ikke ved hvor han ellers vil hen), for SHG gør nemlig det samme.

Edit: Nu har jeg fundet humlen, i denne tråd :idea: - og jeg vil sige at 4-6 uger lyder voldsomt, det tror jeg heller ikke jeg ville være tilfreds med, men at de sender en mail om at garantiperioden er ved at udløbe er da top notch :) - der til shg, midtdata, itbutikken, vcore, prcdata, m-e, compumail osv. osv. sublime steder alle sammen, men jeg tror måske fidusen i en god rma, ligger i at vide mere end medarbejderen - tordne frem med fancy ord, som den lille telefon pige ikke engang kender.

- eller også er jeg bare ekstrem dårlig til at huske dårlige oplevelser. :cheers:

- glemte lige:
^^ vildepriser, computerne ^^

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "mag|c" (22.02.2006, 17:42)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.