Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

onsdag, 22. februar 2006, 15:40

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by HuleFanden
:))

Det hvor du linker til viser de en printer der bliver tilsluttet via netstik ? :ph34r:

Hvorfor?

Kan man evt købe en USB hub og få flere ind/ud gange til usb routeren?

Har i effaringere med PixMANIA? Hvilket nationalitet er de? Har nogle prøvet deres RMA?

Skader ikke at undersøge det lidt selv ... ;)

Har prøvet lidt.

Men vil gerne vide de andre ting hvis du kan hjælpe..
Jeg skal altså bruge en converter fra usb til netkabel?
Om jeg kan tilsutte usb hub(så kan jeg have flere usb hdd's og printere), effaringere med PixMANIA, hvilken nationalitet? Har nogle prøvet deres RMA?

42

onsdag, 22. februar 2006, 15:45

Citeret

Har prøvet lidt.

Om jeg kan tilsutte usb hub(så kan jeg have flere usb hdd's og printere), effaringere med PixMANIA, hvilken nationalitet? Har nogle prøvet deres RMA?

Skal du tilslutte en printer til netværket ligesom på tegningen, så skal du bruge en print-server.

Harddisken skal i USB´en ja. Om du kan bruge en USB-HUB til USB-udgangen så du kan tilslutte både printer og HDD ved jeg ikke, men det lyder da ikke utænkeligt.

Pixmania er Franske, men om de har et lager/shop i DK de sender fra ved jeg ikke, men det står vel på deres website. Har vist ikke handlet med dem tror jeg.

43

onsdag, 22. februar 2006, 17:08

Citeret

Citeret

Har prøvet lidt.

Skal du tilslutte en printer til netværket ligesom på tegningen, så skal du bruge en print-server.

Harddisken skal i USB´en ja. Om du kan bruge en USB-HUB til USB-udgangen så du kan tilslutte både printer og HDD ved jeg ikke, men det lyder da ikke utænkeligt.

Pixmania er Franske, men om de har et lager/shop i DK de sender fra ved jeg ikke, men det står vel på deres website. Har vist ikke handlet med dem tror jeg.

Okay skal jeg så bruge en konverter? Vores fælles printer (På vores adresse tilsluttes nemlig via. USB)
http://www.midtdata.dk/asp/index1024.asp…&mainfunc=link&

Sådan en her? Eller er det en converter den forkerte vej?
Hvor kan jeg evt. skrive en mail til? Vil du anbefale producenten eller butikken?

Netgear er det ''kvali'' ?

44

torsdag, 23. februar 2006, 09:36

Citeret

Citeret

Citeret

Har prøvet lidt.

Okay skal jeg så bruge en konverter? Vores fælles printer (På vores adresse tilsluttes nemlig via. USB)
http://www.midtdata.dk/asp/index1024.asp…&mainfunc=link&

Sådan en her? Eller er det en converter den forkerte vej?
Hvor kan jeg evt. skrive en mail til? Vil du anbefale producenten eller butikken?

Netgear er det ''kvali'' ?

:cheers:

Come on Tweakers. :D

45

onsdag, 1. marts 2006, 15:03

Tror ikke jeg skal have usb aligevel, men blot 108 wlan og 1gbit switch, nogle der kan linke til sådan en fætter? ;)

46

onsdag, 1. marts 2006, 15:49

blev lidt for dyr. :D

Tak for hjælpen allesammen og ikke mindst Grill :D

47

onsdag, 1. marts 2006, 17:04

Har ombestemt mig, jeg skal bare have en 108wlan og en 108lan..

Nogle der vil anbefale en?

48

torsdag, 2. marts 2006, 12:33

Okay

Jeg er forvirrende, og kan ikke bestemme mig:

Jeg har set lidt på denne (Hvis jeg får fat i pengene), D-Link DGL-4300 GamerLounge Wireless 108G Gaming Router

Er den bare meget bedre end andre? Har den nogle brugbare teknologier som jeg bare vil få stor glæde af?

Jeg kan se den har GameFuel så spil prioteres højt, det lyder ikke helt dårligt.. Men nogle siger det ikke virker? Nogle herinde fra der har effaringere med den? Eller kan fortælle mig om jeg skal sætte GameFuel manuelt op til alle mine spil.

Jeg har søgt rundt på goolge i rigtig lang tid og har ikke rigtig fundet noget helt vildt, kun det samme og det samme.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.