Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. februar 2006, 10:24

Kan det lade sig gøre?
Harnemlig kun lige råd til bundkortet 939, og har en soc 754 cpu

2

onsdag, 15. februar 2006, 10:37

Nej det kan det ikke. Men du kan købe et combo kort, der har både socket 754 og 939.

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

3

onsdag, 15. februar 2006, 10:53

hvis du kan få skarpet lidt flere penge sammen kan du jo købe et ASRock 939Dual-SATA2 det koster omkring en prov (500kr.) så måske en brugt 939 processor ;)

4

onsdag, 15. februar 2006, 11:25

Citeret

Originally posted by puma99dk|
hvis du kan få skarpet lidt flere penge sammen kan du jo købe et ASRock 939Dual-SATA2 det koster omkring en prov (500kr.) så måske en brugt 939 processor ;)

Ja, det kan jeg godt se, men jeg køber aldrig hardware brugt. Der bliver ofte betalt over-pris og det har jeg ikke lyst til.

Bruger nok bare en socket 754 istedet for:-)

5

onsdag, 15. februar 2006, 11:29

Citeret

Originally posted by Sukkerfar

Citeret

Ja, det kan jeg godt se, men jeg køber aldrig hardware brugt. Der bliver ofte betalt over-pris og det har jeg ikke lyst til.

Det er en ret grov generalisering, det der.

Brugtmarkedet bugner af gode tilbud, specielt set i lyset af at du ikke nævner, og derfor forventer overclocking i særlig stor grad.

Uanset hvor langt du betaler under nypris, har du jo sparet penge - men dem må du jo have nok af siden du kan prioritere som du gør. :roller: :roller:

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

6

onsdag, 15. februar 2006, 16:55

Citeret

Originally posted by Sajmon

Citeret

Citeret

Det er en ret grov generalisering, det der.

Brugtmarkedet bugner af gode tilbud, specielt set i lyset af at du ikke nævner, og derfor forventer overclocking i særlig stor grad.

Uanset hvor langt du betaler under nypris, har du jo sparet penge - men dem må du jo have nok af siden du kan prioritere som du gør. :roller: :roller:

Ja, man spare penge, det er klart. Men man får jo heller ikke noget nyt.

Forstår så bare ikke det du siger her:

"Brugtmarkedet bugner af gode tilbud, specielt set i lyset af at du ikke nævner, og derfor forventer overclocking i særlig stor grad."

7

onsdag, 15. februar 2006, 17:13

Citeret

Citeret

Hvis du holder øjne åben kommer der altså nogle rimelig nice tilbud engang imellem, og nej du betaler ikk tit overpris.... Jeg skifter dele et par gange om året og jeg køber kun brugt, der ved spare jeg en masse penge.

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

Seneste tests og artikler

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Instagram vurderet til 35 milliarder dollars

Instagram, som Mark Zuckerberg
Læs Mere

0

Hex Gear udgiver deres første kabinet!

Hex Gear er et nyt firma, der
Læs Mere

0

Større hukommelse i den nye iPhone og iPad

Ifølge en taiwanesisk rapport
Læs Mere

3

Grand Theft Auto 5 til PC næsten færdigudviklet

Rockstar Games har udtalt, at
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.