Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. juli 2003, 21:55

Ey folkens, hvilken mussemåtte bør man købe til en MX700... Icemat, Func eller steelpad, har læst div. meninger på edbpriser af ovennævnte produkter. Vil dog gerne have lidt meldinger fra folk med en MX700 på førnævnte musmåtter !!!

2

lørdag, 26. juli 2003, 22:02

Jeg kan kun anbefale fUnc... den mousepad er så GENIAL... jeg er utrolig glad for min... og den virker med alle optiske muse :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

3

lørdag, 26. juli 2003, 22:04

func helt klart - test: http://www.oc-central.dk/func.htm

4

lørdag, 26. juli 2003, 23:39

Kan også varmt anbefale Func

6

lørdag, 26. juli 2003, 23:59

min steelpad sutter max her i sommervarmen bare det minste sved og musen går kold

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

7

søndag, 27. juli 2003, 00:01

Tjaa,jeg vil hvertfald ikke umiddelbart anbefale Steelpad.. Den er genial at køre på,det er ikke det! Men 1: Den er kold at starte på, 2: Dermed kommer der sved på den, 3: Og det har en optisk mus ikke nemt ved køre i :D, 4: Og så skal den gøres rent. Tror nogenlunde det er det samme med Icemat,tror jeg! Så fUnC er vist den ultimative,men den koster vist oxo lidt mere,men wtf,det er forhåbentlig en enganginvestering!

9

søndag, 27. juli 2003, 02:01

Ja icemat er et helvede og bruge.. skal konstant rense den... især hvis man bruger kuglemus.. jeg ka tydeligt huske da jeg købte min razer og en icemat med til... jeg kunne rense musen og padden stort set hver dag, fordi der kom så meget støv og skrammel i musen...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

10

søndag, 27. juli 2003, 02:28

Bruger min MX700 på skrivebordet - virker ganske fint, men det har vist også en del at sige, hvordan træet er overfladebehandlet osv. Ellers ville jeg nok gå efter en Func - Har selv en Icemat liggende i skabet, og den er ikke meget værd efter min mening. Desuden larmer det en del, når man kører musen henover icematten - selv med tape und alles.

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.