Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 14. februar 2006, 10:47

Jeg har et problem med et Sapphire Radeon X1300 pci-e x16.
Når kortet er installeret med alle driverene virker kortet fint nok, ind til jeg installere mit on-board Realtek Lydkort.. Så enten fryser skærmen helt ellers plejer der komme en blå skærm, hvor der står noget med en driver som fejler. Hvis den startes op i fejlsikret og jeg deaktivere lydkortet virker grafikken fint, eller endnu mere mærkeligt, hvis jeg bare slukker mine højtalere kan det også virke ind til jeg tænder dem ..

Har ikke så meget forstand på hardware men hvis nogen har nogle idéer til hvad jeg har gjort galt, hører jeg gerne nogle svar :D :idea:

:-) Me like pie... hmmm pie ... :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.