Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 10. februar 2006, 14:28

Hey jeg er en afaren gamer og har lige købt nyt grafikkort (6600 gt Evga Nvidia 128 gddr3 ram) jeg har lige formatered og fixede alle mulige driver nvidia omega 3dgure alle mulige drivers men kan ik få det til at køre optimalt en der kan hjaelpe mig og jeg har sat det stik fra psu'en til grafikkortede

Soeger en Go' nørd der kan hjælpe

2

fredag, 10. februar 2006, 14:30

Er alle mulige drivers chipset drivere?

3

fredag, 10. februar 2006, 15:23

undskyld jeg er ikk saa noerd jeg ved ikk hvad en chipset driver er hmm hvor kan jeg downloade en chipset driver til 6600 gt evga

4

fredag, 10. februar 2006, 15:27

Citeret

Originally posted by thaarup
undskyld jeg er ikk saa noerd jeg ved ikk hvad en chipset driver er hmm hvor kan jeg downloade en chipset driver til 6600 gt evga

Chipset driver er til dit bundkort.... Du kan finde chipset drivere på producentens hjemmeside...

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

5

mandag, 13. februar 2006, 08:24

Ville også være rart at vide hvilket spil, du har drops i?

Går ud fra det er CS eller CS : S, så det er højest sandsynligt din confic der er forkert indstillet.

Kunne også nemt være fordi du har 'overvurderet' dit gfx, og taget for høj opløsning, for mange detaljer osv.

Du har vel også husket vsync osv. ?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.