Jeg slukkede min computer en aften, dagen efter om eftermiddagen ville jeg tænde den, men der kom ikke noget op på skærmen.
Nå jeg testede den på en anden skærm men samme resultat. Så var jeg jo overbevidst om at gfx var futtet af så det sendte jeg til RMA, men fik det tilbage og fik afvide at der igen fejl var. Så kørte jeg memtest på mine ram i en anden maskine, så heller ikke rammene. Så måtte det være mit bundkort Asus A8N det sendte jeg til RMA, men heller ikke noget problem der. Så tænkte jeg at det nok var en virus så jeg formaterede. Men det hjalp heller ikke.
Nu her i aftes fandt jeg så ud af at jeg kan Ressette cmos/bios også kommer der noget op på skærmen. Men så hvis jeg slukker den og tænder igen et par min. efter kommer der heller ikke noget op. Altså jeg skal Restte CMOS/Bios hvergang hvis jeg skal have noget signal på skærmen.
Det samme bundkort Asus A8N havde jeg samlet en computer til en ven med, den laver præsis det samme pjat.
Har i nogle foreslag?
Skal i øvrigt siges at ALT starter op men bare ingen signal på skærmen.
Fik også SHG til at bios update.
EDIT: Har skiftet biosbattri
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (08.02.2006, 20:51)