Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. februar 2006, 14:47

Jeg slukkede for min computer en aften, og da jeg kom hjem fra skole dagen efter tændte jeg min computer. Alt startede fint op men der kom ikke noget op på skærmen. Nå tænkte jeg, så prøvede jeg da lige og slukke og tænde for min computer. MEn det hjalp ikke.

Så kunne det jo være min skærm, så jeg prøvede en anden skærm. Men samme resultat.

Så smed jeg mit GFX til rma den kom tilbage uden fejl. Nå jeg testede min ram i en anden maskine, ingen problem.
Så kunne det kun være mit Bundkort da min AMD 64 3200+ ikke burde kunne starte resten af maskinen op hvis den var defekt. Så jeg smed mit bundkort til RMA i går. Og fik svar i dag at det virkede. Øv øv..

Har prøvet med 2 andre skærme.

Nu når jeg får det engang i eftermiddag samler jeg det hele igen og håber inderligt på at det virker. Men hvad FANDEN gør jeg hvis det ikke virker ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (08.02.2006, 18:55)

2

onsdag, 8. februar 2006, 15:18

En ting der undrer mig er at du siger den starter fint nok op, men hvordan ved du det når du ikke kan se hvad der sker når du intet billede har.
PC'en kan jo sagtens starte op med en defekt CPU, men så skriver bios bare du skal checke den (som du jo ikke kan se hehe) :$

Men hvis du har muligheden ville jeg lige checke grafikkortet i en anden maskine hvis du ikke allerede har prøvet det.

*Edit* prøv eventuelt et andet grafikkort i din computer hvis du har muligheden.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Luminandes" (08.02.2006, 15:20)

3

onsdag, 8. februar 2006, 18:32

Sikker på det ikke er skærmen der fejler noget?

Siden alt andet ikke fejler noget.. :$

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

4

onsdag, 8. februar 2006, 18:56

Citeret

Originally posted by Luminandes
En ting der undrer mig er at du siger den starter fint nok op, men hvordan ved du det når du ikke kan se hvad der sker når du intet billede har.
PC'en kan jo sagtens starte op med en defekt CPU, men så skriver bios bare du skal checke den (som du jo ikke kan se hehe) :$

Men hvis du har muligheden ville jeg lige checke grafikkortet i en anden maskine hvis du ikke allerede har prøvet det.

*Edit* prøv eventuelt et andet grafikkort i din computer hvis du har muligheden.

Graffikortet virkede jo fint hos SHG.dk og i min brors pc.

Men jeg ved heller ikke at den starter fint op.

5

onsdag, 8. februar 2006, 18:57

Citeret

Originally posted by AbeTis
Sikker på det ikke er skærmen der fejler noget?

Siden alt andet ikke fejler noget.. :$

Jep har prøvet på flere forskellige skærme

Seneste tests og artikler

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere

0

NVIDIA er klar med ny GeForce 344.16 beta driver

Kort efter lanceringen af dere
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.