Originally posted by Fragman
har du prøvet at søge efter ninja på edbpriser under cpu kølere?
Okay, der fandt jeg den. Dog er den ikke i SHGs katalog!
Men nej, jeg tror ikke den er noget for mig. Den vil være overflødig, Zalman er et godt produkt til under den halve pris. Jeg behøves heller ikke bekymre mig om kvaliteten af Zalman produktet, derimod er jeg nervøs for denne producent kaldet Scythe.
Men tak for indbefattelsen af ekstremkøling i systemet =)
på DFI-street har den fået meget ros, men den er ret ny i DK....katana er noget billigere, og lidt mindre, men designet ser særdeles lovende ud.....zalman derimod synes jeg altså ikke laver specielt effektive kølere...har selv haft en 7000 CU.....og min thermalright xp120 slår den med flere længder....
Originally posted by Fragman
på DFI-street har den fået meget ros, men den er ret ny i DK....katana er noget billigere, og lidt mindre, men designet ser særdeles lovende ud.....zalman derimod synes jeg altså ikke laver specielt effektive kølere...har selv haft en 7000 CU.....og min thermalright xp120 slår den med flere længder....
Jeg tror gerne at det er muligt at producere et produkt dyrere end Zalmans, som kan preforme bedre. Det ville da være absurd hvis Zalman kunne producere verdens bedste produkt til 232,- kr.!
Men kære ven, jeg er ligeglad med om jeg kan få en køler som måske er 30-40% mere effektiv til over det dobbelte af prisen! - Jeg har jo ikke engang behov for en køler af højere effektivitet; den valgte køler fra Zalman kan jo køle min valgte processor ved silent mode, jævnfør: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view…141&code=005009