Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 7. februar 2006, 21:57

har du prøvet at søge efter ninja på edbpriser under cpu kølere?

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

22

tirsdag, 7. februar 2006, 22:08

Citeret

Originally posted by Fragman
har du prøvet at søge efter ninja på edbpriser under cpu kølere?

Okay, der fandt jeg den. Dog er den ikke i SHGs katalog!

Men nej, jeg tror ikke den er noget for mig. Den vil være overflødig, Zalman er et godt produkt til under den halve pris. Jeg behøves heller ikke bekymre mig om kvaliteten af Zalman produktet, derimod er jeg nervøs for denne producent kaldet Scythe.

Men tak for indbefattelsen af ekstremkøling i systemet =)

Dell D600 Notebook [CPU: 2 GHz, RAM: 1024 MB, GFX: Radeon 9000, HDD: 60 GB]
Tweak.dk Folding Team

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Jonex" (07.02.2006, 22:09)

23

onsdag, 8. februar 2006, 02:11

på DFI-street har den fået meget ros, men den er ret ny i DK....katana er noget billigere, og lidt mindre, men designet ser særdeles lovende ud.....zalman derimod synes jeg altså ikke laver specielt effektive kølere...har selv haft en 7000 CU.....og min thermalright xp120 slår den med flere længder....

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

24

onsdag, 8. februar 2006, 07:51

Jeg er nu ellers ganske tilfreds med min 7000B, den siger nemlig ikke noget i silent mode og det er det der tæller for mig.

Selvfølgelig hvis du skal OC'e og lign kan det godt være du skal have en bedre køler...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Yilar" (08.02.2006, 07:52)

25

onsdag, 8. februar 2006, 15:38

Citeret

Originally posted by Fragman
på DFI-street har den fået meget ros, men den er ret ny i DK....katana er noget billigere, og lidt mindre, men designet ser særdeles lovende ud.....zalman derimod synes jeg altså ikke laver specielt effektive kølere...har selv haft en 7000 CU.....og min thermalright xp120 slår den med flere længder....

Jeg tror gerne at det er muligt at producere et produkt dyrere end Zalmans, som kan preforme bedre. Det ville da være absurd hvis Zalman kunne producere verdens bedste produkt til 232,- kr.!

Men kære ven, jeg er ligeglad med om jeg kan få en køler som måske er 30-40% mere effektiv til over det dobbelte af prisen! - Jeg har jo ikke engang behov for en køler af højere effektivitet; den valgte køler fra Zalman kan jo køle min valgte processor ved silent mode, jævnfør: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view…141&code=005009

Tweak.dk Folding Team

26

onsdag, 8. februar 2006, 15:39

Citeret

Originally posted by Yilar
Jeg er nu ellers ganske tilfreds med min 7000B, den siger nemlig ikke noget i silent mode og det er det der tæller for mig.

Selvfølgelig hvis du skal OC'e og lign kan det godt være du skal have en bedre køler...

Rigtigt, rigtigt fornuftigt svar =)

Tweak.dk Folding Team

Seneste tests og artikler

0

Asus VG248Q 24 tommers 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

13

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.