1

torsdag, 2. februar 2006, 21:32

Hej, jeg prøvede at søge lidt om der var nogle andre tråde angående de to modeller jeg har kig på, men syntes ikke lige jeg kunne finde den/dem, men hvis der er en der ved, så må I gerne lige smide linket :)

De to mobiler jeg har kig på er;

Samsung D600

og

Nokia 6270

Hvilken ville du/I anbefale af DE TO telefoner, og begrund venligst. :)

På forhånd tak, /N

ja hej [smiley_med_briller]

2

torsdag, 2. februar 2006, 21:41

Kender ej specifikationerne på Nokia'en, men kender en del til Samsungen, og kan kun sige god for den.

Desværre har en del Samsung mobiler lidt problemer med signalet, men kan godt være de har rettet det i den der D600.

Synes den kan de fleste af den slags "luxus"-ting som en mobil skal kunne.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

3

torsdag, 2. februar 2006, 22:38

Samsung D600 kan jeg godt stå inde for. Jeg har haft den siden den udkom, og den er virkelig lækker. Hastighed, kvalitet, features osv. er bare i top.

Mht. svagt signal, så har jeg ingen problemer med signalet overhovedet :)

Der er dog en mindre ting der generer mig, men det er generelt for alle Samsung. De starter IKKE med stort begyndelsesbogstav efter punktum når man skriver sms. Det kan godt være lidt træls i starten, men man vender sig til det ret hurtigt.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

4

torsdag, 2. februar 2006, 22:52

Citeret

Originally posted by urbananen
Kender ej specifikationerne på Nokia'en, men kender en del til Samsungen, og kan kun sige god for den.

Desværre har en del Samsung mobiler lidt problemer med signalet, men kan godt være de har rettet det i den der D600.

Synes den kan de fleste af den slags "luxus"-ting som en mobil skal kunne.

Jeg har haft en Samsung e480, e730, D500 og ikke for ikke så længe en d600...

Ingen har haft problemer med signalet...

Jeg vil sige at D600 er virkelig nice... der mulighed for udvidelse af hukommelse... udgang til tv'et osv...

og ja er enig med engel... Havde samme problem med e730 og d500 mener jeg... Men lige før man skulle bombe samsung med mails... det kræver jo ikke så meget end de gider at tage sig sammen og udgive et nyt firmware... det kunne hjælpe hvis alle plagede dem... :cheers:

5

torsdag, 2. februar 2006, 22:59

tjaa. hvis man kan se gennem en funktion som at koble sin mobil til tv'et ville mit valg klart være Nokia telefonen. For mig personligt gør et godt Styresystem forskellen på en god og dårlig telefon. efter at have haft windows mobile, er jeg sgu ikke glad for at skifte til anden telefon.

grunden til jeg lige nævner nokia telefonen frem for samsung telefonen er at det er bygget på et faktisk rimelig fedt styresystem med navnet symbian, som gør det muligt for dig som bruger at bruge 3. parts programmer, hvilket virkelig holder i længden :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.