Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. februar 2006, 11:05

Jeg har lige købt et gforce 6200 8x agp. Det kører supert, MEN:

Jeg kan ikke få det til at køre hverken Dual eller clone med mit tv.

Jeg kan kun vælge ENTEN PC eller TV.

Jeg har købt et tv-out til scart, så jeg osse får lyd med. Det virker perfekt, men jeg kan ikke aktivere begge skærme (monitor og tv) på samme tid. Jeg har osse prøvet med standard svhs kablet, og det ændrer ingen ting.

Mit gamle grafikkort, ti 4200, virkede perfekt med både clone, dual mm.

Håber at der er nogen der lige har guldkornet til hvad jeg skal gøre for at få det til at virke.

Erik

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CyberKurt" (02.02.2006, 11:07)

2

torsdag, 2. februar 2006, 12:26

prøv en anden driver....lyder som driver der fucker op...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

torsdag, 2. februar 2006, 14:54

Citeret

Originally posted by Fragman
prøv en anden driver....lyder som driver der fucker op...

Har nu prøvet at afinstallere ALT. VIA drivere, skærmdrivere, og installere med den tilhørende driver fra producenten.... men stadig uden resultat ! :(

Dog har jeg opdaget at det er som om at de "gamle" drivere fra mit Ti-4200 kort ikke er helt væk ?. Når jeg går i Egenskaber for Skærm, er der stadig nogle Tabs fra det gamle kort som er MSi. (MSi Information og MSi Clock)

hmmm..... Jeg synes ellers jeg har afinstalleret alt, og derefter ryddet op i registreringsdatabasen med CCleaner før jeg installerede nye driver.... men det hjælper ikke..... ØV.

Håber virkelig at der er et "klogt" hoved herinde som kan komme med det gyldne korn, så jeg kan bruge begge mine skærme på samtid.

Erik

4

fredag, 3. februar 2006, 10:31

Har selv løst problemet, næsten.

Hvis jeg bruger DV-i udgangen til monitor, og svhs til TV, så virker det som det skal.

Dog er det da stadig irriterende at det ikke virker med den alm. svga udgang...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.