Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg ved ikke om noget af det også skal udskiftes, men det ville selvfølgeligt være oplagt nu når jeg alligevel skal opgradere. På den anden siden er det lige nu vigtigere for mig med en stille computer end en hurtigere.
Jeg ved ikke om noget af det også skal udskiftes, men det ville selvfølgeligt være oplagt nu når jeg alligevel skal opgradere. På den anden siden er det lige nu vigtigere for mig med en stille computer end en hurtigere.
Alle forslag er meget velkomne.
Cheers
bjawnie
Jeg er ked af at sige det men de mest lydsvage computere er Dell's færdiglavede systemer som er pisse dyre.
Ellers kunne du finde ud af hvad de bruger og så købe noget lignende.
Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.
Alle forslag er meget velkomne.
Cheers
bjawnie
Jeg er ked af at sige det men de mest lydsvage computere er Dell's færdiglavede systemer som er pisse dyre.
Ellers kunne du finde ud af hvad de bruger og så købe noget lignende.
Så køb du din næste PC i fona.
Ja de er lidt dyere end at samle selv, men en meget bedre ide end Fona f.eks.
Hvis du køber noget fra dell eller andet slår dig ihjel Synes det er vilde overpriser. Nu ved jeg selvfølgelig ikk hvad du bruger din computer til, MEN det man kan købe ting på edbpriser.dk og der kan du altså godt få lydløse kølere og lyddæmpnings måtter! Men hvor mange penge har du til rådighed? Og hvad bruger du din computer til generelt? Så kan jeg da lige komme med nogle forslag!
Jeg bruger næsten udelukkende min computer til webudvikling, mne også til noget grafikproduktion. Det er ikke det helt store, men programmer som Adobe Photoshop og Illustrator skal der være plads til.
Prisniveau.. Tja jeg har ikke rigtigt lagt mig fast på noget, men så længe det "kun" er en opdatering indefor en 4000,-
Lidt over 4000. Men du kan jo altid tage og sælge nogle af dine dele... Hdd og drev og kabinet har jeg ikk regnet med da regner med du har det. Håber du kan bruge det til noget!
Lidt over 4000. Men du kan jo altid tage og sælge nogle af dine dele... Hdd og drev og kabinet har jeg ikk regnet med da regner med du har det. Håber du kan bruge det til noget!
¨
Jeg ville nu hellere anbefale en Pentium 4 eller Athlon64 X2, da han er webudvikler, ikke gamer
Til hans formål er en normal A64'er ikke optimal..
¨
Jeg ville nu hellere anbefale en Pentium 4 eller Athlon64 X2, da han er webudvikler, ikke gamer
Til hans formål er en normal A64'er ikke optimal..