umidlerbar vil jeg sige shgs til 299 400W, men den har ikke strømudtag til skærm... fuck da det.. er det ikke ligemeget
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Edit: Jeg kan ikke finde nogen på EDB priser med skærmstik som er noget værd..
Er det til en gammel svend??
Edit2: Der er nogle på Edb priser der hedder Q-Tec jeg har ikke personligt særlig gode erfaringer med disse strømforsyninger.. Min fes af næsten med det samme det gjore de 2 andre jeg fik også..
Edit: Jeg kan ikke finde nogen på EDB priser med skærmstik som er noget værd..
Er det til en gammel svend??
Edit2: Der er nogle på Edb priser der hedder Q-Tec jeg har ikke personligt særlig gode erfaringer med disse strømforsyninger.. Min fes af næsten med det samme det gjore de 2 andre jeg fik også..
lige en ting.. de bedste psuer jeg har set har ike skærmudtag, så forstår ikke hvorfor den skal have det extra stik..
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Originally posted by Fragman
sådan er det altid med ham...man prøver at hjælpe ham og så opfører han sig som en 5 årig, der ikke kan få sin vilje...kan kun anbefale jer at holde jer helt udenfor alle hans tråde.......og så ikke mere herfra.
Hold da nu op!
Hvad er det lige jeg gør galt.
Jeg stiller et spørgsmål og bliver tilbudt en brugt PSU. Det takker jeg nej til og bliver herefter læsset skallen fuld!
Jeg skal bruge den så jeg ikke skal sætte en yderlige stikdåse til og så jeg kan trække direkte fra PSU'en.
godt førsøg deh har også selv kæmpet, men kan langt fra anbefale denne strømforsyning. har haft den i en computer engang, men blev lynhurtigt skiftet ud med min gamle chieftec.
hvis jeg husker rigtigt så er det faktisk kun omkring 200 watt den yder.
Originally posted by mrflashbag
godt førsøg deh har også selv kæmpet, men kan langt fra anbefale denne strømforsyning. har haft den i en computer engang, men blev lynhurtigt skiftet ud med min gamle chieftec.
hvis jeg husker rigtigt så er det faktisk kun omkring 200 watt den yder.
Tjae, jeg kiggede kun efter det han ledte efter, men du må jo kende den bedre end jeg
Kan ikke finde flere PSU'er med udtag til skærm der har dine krav