1

mandag, 26. december 2005, 15:37

Hej..

Jeg har på min fætters computer lavet en fejl i BIOS.. Jeg ville ha at computeren skulle tænde ved at trykke M-M-M på tastaturet.. Men det virkede ikk, og den ville heller ikk tænde via den normale startknap. Så jeg pillede batteriet ud af bundkortet i 10 sek og satte det i igen.. Så kunne den tænde og den startede fint osv. Men den er blevet utrolig langsom nu! Og når jeg tænder computeren kommer der sådan et ABit logo frem, hvilket der ikk gjorde før.. Hvad kan der være sket? Jeg har ikk været med til at samle computeren, så kan det være noget de ændrede i BIOSen som jeg har slettet ved at pille batteriet ud?

Eller hvad kan det være?

På forhhånd tak!

Muligvis den tungeste dreng på 55 kilo i universet?

2

mandag, 26. december 2005, 15:41

når du tar batteriet ud, og clear CMOS, vil den gå helt tilbage til standard. Uret passer sikkert ikke og fronsidebussen er nok også for lav. Sæt den til hvad den var før i bios, ligesom du kan fjerne det abit logo der.

Intel Core i5-750
ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
ASUS EAH6850
Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

3

mandag, 26. december 2005, 20:21

Citeret

Originally posted by ostermark
når du tar batteriet ud, og clear CMOS, vil den gå helt tilbage til standard. Uret passer sikkert ikke og fronsidebussen er nok også for lav. Sæt den til hvad den var før i bios, ligesom du kan fjerne det abit logo der.

Hvad gør jeg så hvis jeg ikk ved hvad den var på før?

Muligvis den tungeste dreng på 55 kilo i universet?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.