1

mandag, 19. december 2005, 11:06

Hej der.

Jeg har windows XP uden nogen form for service packs.
Det har jeg fordi jeg har fået en ny computer, men venter på styresystemet med posten (XP64).

Det eneste jeg havde liggende var en gammel windows som jeg ikke kan opdatere (shhh....).

Nu er et af mine SATA drev væk. Dvs. det er der men windows påstår at det ikke er formateret, men jeg brugte det i går og har filer liggende på det.

Hvilket program er det bedste til at redde det der ligger på disken?

Daniel

2

mandag, 19. december 2005, 17:29

Nå nu fandt jeg et program der hedder GETBACKDATA, det fandt mine data og reddede dem. Men!

Hvorfor antog drevet pludselig tilstand som uformateret når den nu var formateret? (Jeg har kun express formateret den og det er en 200GB western Digital).

3

mandag, 19. december 2005, 18:20

Det kan have noget at gøre med at en "ren" WindowsXP installering kun kan finde 130Gb, uanset hvor stor din harddisk end må være.

Jeg gik fx igennem en hulens masse bøvl i forgårs da jeg skulle have installeret min ny 300Gb Seagate.. Der var nemlig en masse driver-filer og Service Pack 1+2. Fandt et tool inde på Seagate's hjemmeside som kunne hjælpe. Tror du ikke at WD har noget lignende?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.