Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 2. december 2005, 05:09

Er på udkig efter en 19" + 21" LCD flaskærm..

Vigtig:
- Godt billede
- Stille billede (ingen flimmeren)
- Ikke hakke latcy
- Spil, skal kunne køres på den uden problemet med kvaliteten af billede går helt ned
- Stilrent desigen
- Max 6000kr

Jeg sidder pt med Sony CRT 21" Triniton Flat, hvor billede jo helt klart er i top. Men problemet er jo bare at det er ved at være ude af mode med sådan et stort skrummel.. Så ville gerne have fat på sådan en af de smarte lcd skærme..

Gerne med en beskrivelse hvorfor denne model som du har valgt.. Gerne erfarne post..

Håber på hurtig respons, skal på indkøb lørdag. og tak for hjælpen.

CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

2

fredag, 2. december 2005, 06:11

jeg har en samsung 913n
og den fungere nice til spil.

3

fredag, 2. december 2005, 06:26

hvis du ville have det beste så er det en viesonic vp2030b den koster 5873 kr

her er et link til den:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=171259

Min Gris
CPU: AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2798.5 MHz
Mobo: ASUS A8N-SLI Premium
GFX: ASUS Extreme N7800GTX TOP/2DHTV x1
køling: Zalman CNPS 9500
PSU: Raidmax Rx-520xp
Ram: GeIL Value 4 x 512 @ 233.2 MHz
Lyd: Sound Blaster Audigy 2 ZS
Kabinet: Thermaltake Tsunami Dream Black
HD: 3x Maxtor 300GB 1x Maxtor 200GB 1xHitachi 400GB
SKærme: 2x ViewSonic VP201b
Mus: Logitech G7/MX1000

3Dmark05: 9237 Super Pi Mod1.4 1m 32.750

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Kongen_DK" (02.12.2005, 06:28)

4

fredag, 2. december 2005, 08:51

Den viewsonic ligner godt nok meget en ny model af min VP201b og det er sgu virkelig en kanon skærm. Virkelig godt billede og hurtig til spil, film og hvad du ellers smider efter den.

Har ikke set mange skærme der kan følge med min i billede kvalitet uden de kommer nået over 10k for omkring de 20"

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

fredag, 2. december 2005, 09:20

Jeg har denne skærm : http://www.overclockers.co.uk/acatalog/lcd20.html (scroll lidt ned)...

lidt specs:

DELL Ultrasharp 2005FPW 20" Widescreen LCD Monitor - Midnight Grey (29082) (MO-000-DE)
The Dell UltraSharp 2005FPW and 2405FPW are the newest models in Dell’s line of UltraSharp flat-panels and are Dell’s first wide-aspect (16:10) desktop displays. With the launch of the 2005FPW and 2405FPW, Dell continues its commitment to provide customers with the latest in flat-panel technology at industry-leading prices. Delivers distortion-free images due to fast response times, and rich, powerful colours with high contrast ratios. Wide vertical and horizontal viewing angles enable a clear view of the screen from virtually any location around the display. The wide-aspect capability (widescreen) allows Dell UltraSharp users to enjoy the multimedia experience on their PC to the fullest. Users can watch DVDs in native resolution and run multiple applications on the screen simultaneously. Widescreen also improves productivity with less scrolling and toggling and is an excellent option for video-editing and 3-D imaging as both source and destination video can be viewed in a single window.

- 1680 x 1050 (WUXGA) Optimum Resolution
- 16.7 Million Colours
- 600:1 Contrast Ratio
- 16ms Response Time
- 300 cd/m2 Brightness
- One DVI-D Input
- One Analogue Input
- One S-Video Input
- One Composite Input
- Height adjustable stand (100mm travel)
- VESA mounting compatible / Security slot : Yes (100mm) / Yes
- Integrated powered USB 2.0 hub : 4 downstream / 1 upstream ports
- Warranty : 4 year next business day exchange supplied by Manufacturer

Har haft den igennem F.E.A.R. og Need for Speed most wanted, uden nogle problemer, billedet er rigtig skarpt, og den kan tage alle de nyeste spil i højeste opløsning.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

6

fredag, 2. december 2005, 12:13

Den ser da ok den dell skærm men men der er en dell de stinker :))

Min Gris

7

fredag, 2. december 2005, 12:17

Citeret

Originally posted by Kongen_DK
Den ser da ok den dell skærm men men der er en dell de stinker :))

Intelligent feed back! :roller:

Dell laver nogle af de bedste skærme når man kommer op i den størrelse...! Det er simpelthen fordi de bruger nogle skide gode paneler. De fleste entusiaster der vil ofre mange penge på en lækker blærerøvs skærm køber Dell TFT 20"-24"...Widescreen er også begyndt at blive solgt mere og mere!

i7 3770k 4.8ghz delidded w/ULC - MSI Z77 mPower - Corsair H80i w/ 2xNB E-loop - Corsair 16 GB 1866mhz Cas9 - GTX 780 Bios v mod/AAEIII 7v 1215/7000 - Corsair RM1000 - Fractal Define R4 w/5 x Define R2 140mm fans - Samsung 840 pro 256 GB SSD - Seagate 3TB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "OC-Dog" (02.12.2005, 12:19)

8

fredag, 2. december 2005, 12:31

har selv den dell skærm og er rigtigt glad for den.
man skal bare vide at nogle spil ( alle EA spil ? ) ikke understøtter widescreen. man kan så enten spille med to sorte kanter så du får samme billede bare mindre :(

Den skærm kan også havde backlight som er hvor lyset fra bagsiden kan lyse lidt igennem i hjørnerne, det kan dog kun ses på en sort baggrund ( hvis det ikke er HELT vild ) jeg har selv en del backlight men jeg gad ikke få den byttet til en hvor der var lidt mindre... kan kun se det når jeg ser film.

ud over det, vil jeg vil jeg sige at det klart er den bedste skærm jeg har haft og er vildt glad for den. rigtigt fedt med widescreen i spil som WoW som jeg selv spiller rigtigt meget.

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

9

fredag, 2. december 2005, 19:45

jeg har haft dell 20" sslgt den efter 1 månden og købet den beste skærm jeg har haft nemlig en vievsonic :pokey:

Min Gris

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kongen_DK" (02.12.2005, 19:46)

10

fredag, 2. december 2005, 19:54

Citeret

Originally posted by ZeroKill3r
Jeg har denne skærm : http://www.overclockers.co.uk/acatalog/lcd20.html (scroll lidt ned)...

lidt specs:

DELL Ultrasharp 2005FPW 20" Widescreen LCD Monitor - Midnight Grey (29082) (MO-000-DE)
The Dell UltraSharp 2005FPW and 2405FPW are the newest models in Dell’s line of UltraSharp flat-panels and are Dell’s first wide-aspect (16:10) desktop displays. With the launch of the 2005FPW and 2405FPW, Dell continues its commitment to provide customers with the latest in flat-panel technology at industry-leading prices. Delivers distortion-free images due to fast response times, and rich, powerful colours with high contrast ratios. Wide vertical and horizontal viewing angles enable a clear view of the screen from virtually any location around the display. The wide-aspect capability (widescreen) allows Dell UltraSharp users to enjoy the multimedia experience on their PC to the fullest. Users can watch DVDs in native resolution and run multiple applications on the screen simultaneously. Widescreen also improves productivity with less scrolling and toggling and is an excellent option for video-editing and 3-D imaging as both source and destination video can be viewed in a single window.

- 16.7 Million Colours
- 16ms Response Time
- 300 cd/m2 Brightness
- One DVI-D Input
- One Analogue Input
- One S-Video Input
- One Composite Input

Har haft den igennem F.E.A.R. og Need for Speed most wanted, uden nogle problemer, billedet er rigtig skarpt, og den kan tage alle de nyeste spil i højeste opløsning.

Jeg gad satme godt, at jeg havde penge til sådan en :roller:

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

11

fredag, 2. december 2005, 20:35

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe

Citeret

lidt specs:

- 16.7 Million Colours
- 16ms Response Time
- 300 cd/m2 Brightness
- One DVI-D Input
- One Analogue Input
- One S-Video Input
- One Composite Input

Min pung blev sq også betydelig lettere (og nej, det er ikke på den frække måde) efter jeg fik den. Men den er alle pengene værd. Utrolig skarpt billed, og et rigtig flot billed. Og ham der sagde Dell stinker til LCD skærme, syntes jeg lige skulle læse lidt om det. Ville jo være det samme som at sige Ferrai er dårlig til at lave biler! :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

12

fredag, 2. december 2005, 21:54

Citeret

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe

Citeret

lidt specs:

- 16.7 Million Colours
- 16ms Response Time
- 300 cd/m2 Brightness
- One DVI-D Input
- One Analogue Input
- One S-Video Input
- One Composite Input

Min pung blev sq også betydelig lettere (og nej, det er ikke på den frække måde) efter jeg fik den. Men den er alle pengene værd. Utrolig skarpt billed, og et rigtig flot billed. Og ham der sagde Dell stinker til LCD skærme, syntes jeg lige skulle læse lidt om det. Ville jo være det samme som at sige Ferrai er dårlig til at lave biler! :)

Nemlig :9xo

profil: http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=260585

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Connektors" (02.12.2005, 21:54)

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

0

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

DeepCool med ny Captain 360 AIO vandkøling

DeepCool er kommet med deres n
Læs Mere

0

MSI Radeon R9 290X GAMING nu med 8GB RAM

Krigen mellem AMD og Nvidia st
Læs Mere

0

Alienware klar med ny Alienware 13 bærbar

Ønsker du at skille dig ud fra
Læs Mere

1

Huawei gør klar til at sende Huawei Honor 4X i butikkerne

Så er Huawei klar med endnu et
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.