1

torsdag, 1. december 2005, 21:41

Sidder og overvejer at investere i en ny forstærker, også tænkte jeg lidt på Eltax AVR-900. Har kigget på Eltaxes side, hvor retailprice opgiver til 550 EUR = 4.000 Dkr.
Imidlertid findes den i Aldi til kun 1699 kr., så det burde da være et godt køb? eller er jeg helt galt på den?

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

3

fredag, 2. december 2005, 15:18

Flyttet..

5

fredag, 2. december 2005, 18:37

Jeg ville ikke købe den!

Så ville jeg hellere finde mig en brugt, Harman Kardon, Marantz, NAD, Denon osv.-forstærker. Har hørt 2 Eltax forstærkere spille og blev mildest talt ikke imponeret. Men vi er jo forskellige, så det kunne jo være den kunne imponere dig ;)

6

fredag, 2. december 2005, 18:46

Min veninde har et Eltax. Man tror fandme der er spøgelse når man kommer hjem til hende 8o. Hendes Eltax anlæg skruer selv op og ned X(...

7

søndag, 4. december 2005, 10:51

Hehe, okay :).. Jamen okay.. Har en ONKYO lige nu, og den er jeg godt tilfreds med... Men nu da den har tjent trofast i 10 år, og den har fået adskillige tæsk; overbelastnigner, der er spildt i den osv. - så er den ved at være træt... :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

8

søndag, 4. december 2005, 13:45

Jeg går altid pænt langt uden om Eltax og det samme gælder Dantax.
Det er simpelthen ikke kvalitet.
I et meget svagt øjeblik, købte jeg et sæt Dantax søjlehøjttalere med tilhørende sorroundforstærker med indbygget subwoofer.
Det står og samler støv, for jeg bruger det aldrig. Spiller rent ud sagt elendigt. :boxed:

Jeg ville hellere købe en af disse, hvis prisen ikke må være for høj.

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/…ver.htm?id=7564

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/…ver.htm?id=7149

9

søndag, 4. december 2005, 14:03

Må give the hans helt ret... seriøst hold dig fra alt der står eltax på det er rent skrammel sagt på en pæn måde.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

10

søndag, 4. december 2005, 14:48

Det lyder som om, der er bred enighed blandt tweakere om, at denne forstærker er skrammel i særklasse ;)... Hvad så med en for- og effektforstærker som disse; Denon POA-2200 og PRA-1100

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dare_Devil" (04.12.2005, 14:49)

11

søndag, 4. december 2005, 16:59

Citeret

Originally posted by Dare_Devil
Det lyder som om, der er bred enighed blandt tweakere om, at denne forstærker er skrammel i særklasse ;)... Hvad så med en for- og effektforstærker som disse; Denon POA-2200 og PRA-1100

Min kammi har blandt andet den POA-2200.
Den spiller kanon og så har den muskler. :boxing:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (04.12.2005, 17:01)

12

søndag, 4. december 2005, 19:49

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

Originally posted by Dare_Devil

Min kammi har blandt andet den POA-2200.
Den spiller kanon og så har den muskler. :boxing:

Hehe, jammen så må jeg vel prøve at ønske mig den til jul :P

13

søndag, 4. december 2005, 20:18

Man gør i hvertfald ikke galt i byen med Denon (Min spiller da i hvertfald fair nok)

14

tirsdag, 8. juni 2010, 21:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
I et meget svagt øjeblik, købte jeg et sæt Dantax søjlehøjttalere med tilhørende sorroundforstærker med indbygget subwoofer.
Det står og samler støv, for jeg bruger det aldrig. Spiller rent ud sagt elendigt. :boxed:

du aner da virkelig ikke hvad fan du snakker om...

har selv en Eltax AVR-900

og den er sgu langt bedre end nogen af alle de andre forstærkere jeg har haft... og man kan IKKE samligne en eltax med en N.A.D

det er nok det lammeste jeg EVER har hørt..

men alle nye N.A.D er det rageste lort man kan få... det eneste der er godt fra dem er de gamle rør-forstærkere....

så luk lige arret når du ikke aner en kæft om hvad fanden du snakker om... (ja ban mig bare, lavede kun denne acc, for at kunne svare på denne besked)...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TatrIX" (08.06.2010, 21:20)

15

tirsdag, 8. juni 2010, 22:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af TatrIX

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

du aner da virkelig ikke hvad fan du snakker om...

har selv en Eltax AVR-900

og den er sgu langt bedre end nogen af alle de andre forstærkere jeg har haft... og man kan IKKE samligne en eltax med en N.A.D

det er nok det lammeste jeg EVER har hørt..

men alle nye N.A.D er det rageste lort man kan få... det eneste der er godt fra dem er de gamle rør-forstærkere....

så luk lige arret når du ikke aner en kæft om hvad fanden du snakker om... (ja ban mig bare, lavede kun denne acc, for at kunne svare på denne besked)...

Som tilmed er næsten 5 år gammel. Flot :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.