Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 1. december 2005, 15:56

ved ikk li om det er her eller i software jeg skulle poste..........nå men nu blev det her :D
nogen der ved om det er muligt og ændre sin partision fra FAT32 til NTFS, altså uden jeg mister det der ligger på mit drev ???

Gigabyte 7970OC 3GB x2
3*27" Samsung syncmaster A350

2

torsdag, 1. december 2005, 18:11

Det kan du sagtens uden der sker noget. Jeg vil dog ikke stå til ansvar hvis der skulle ske en fejl. Så tag backup for en sikkerhedskyld, men jeg ved det kan lade sig gøre.
Gå ned i start>kør>CMD> og skriv: "C: /fs:ntfs"

Uden gåseøjne.
Hvis det ikke er c drevet du vil konvertere vælg et andet drev bogstav. Derefter lader du bare computeren stå indtil den er færdig.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

3

torsdag, 1. december 2005, 19:07

nej kan selvfølgelig godt forstå du ikk vil stå til ansvar :))
meen inden jeg begynder og lege..............anyone else der ved om det er sikkert ?? altså uden man mister sin data.....
hmm kan desværre ikk backe alt det op der er på den partition btw det er mit D: drev hvis det gør nogen forskel

Gigabyte 7970OC 3GB x2

4

torsdag, 1. december 2005, 19:34

Jeg har selv gjort det på to 120 GB harddiske, den sletter ikke noget.

Du må bare ikke genstarte eller slukke mens den er igang.

Jep så er det selvfølgelig D istedet for C ;)

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (01.12.2005, 19:35)

5

torsdag, 1. december 2005, 19:39

hmm har li prøvet men den gør intet...................bare li så du er klar over hvon mit system er.............så har jeg 1 HD og den er så delt i 2, men det er kun mit C: drev der er i ntfs og mit D: er Fat32, men det irreterer mig det med at filer ikk må være størrere end så og så

Gigabyte 7970OC 3GB x2

6

fredag, 2. december 2005, 02:34

Du skal skrive "convert D: /FS:NTFS"

MB: Gigabyte GA-Z77X-UD5H
CPU: Intel 3570K
RAM: 4*4 GB 1600 MHz
GFX: MSI GFX 660 Ti 2GB

SFX: Soundblaster Z
SSD: Samsung 128 GB til system, Sandisk 256 GB + Corsair Force 256 GB til spil

HDD: Samsung 1 TB til data
PSU: Energon 750 W

7

fredag, 2. december 2005, 06:15

Citeret

Originally posted by Ramius
Du skal skrive "convert D: /FS:NTFS"

That's right - står også om det på MS' supportsider - underligt nok. ;)

8

fredag, 2. december 2005, 17:35

ahhhhh ok...............sorry hvis jeg ikk havde ledt godt nok efter en løsning, men er ikk helt sharp altid *GG*
meeen TUSIND tak for hjælpen :clap:

Gigabyte 7970OC 3GB x2

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

ZyXEL Armor Z1 AC2350 Dual-Band Wireless Gigabit

I en tid, hvor meget handler om grafikkort, mens vi så småt venter på lanceringen af Intels næste chipsetserie
Læs Mere

Officiel Reddit app på vej til Android

Reddit er om noget kendt som et onlineforum, der virkelig rangerer bredt og dækker stort set alt, hvad man ove
Læs Mere

AMD og NVIDIA lancerer nye Windows 10 drivere

I går løb Windows 10 ud til brugerne, og det var med mange delte meninger om dets succes. Her på redaktionen h
Læs Mere

Konkurrence: Vind med Tweak.dk og Razer

Så blev vi færdige med Silverstone konkurrencen, og derved er vi nu klar til at sætte gang i endnu en konkurre
Læs Mere

Vi har kigget lidt på Windows 10

Her på redaktionen kan vi nu informere jer om, at minimum to af vores aktive testfolk har installeret Windows
Læs Mere

Ren Windows 10 installation mulig efter opgradering

Som tingene står lige nu, ser vi rigtig mange derude i forums og på sociale medier, som gerne vil vide, om det
Læs Mere

Microsoft tillader blokering af opdateringer i Windows 10

Microsoft har med Windows 10 taget endnu et skridt hen imod at gøre det muligt for brugerne at have 100 procen
Læs Mere

Nye Skylake-processorer kommer måske i begrænset oplag

Intel er som bekendt på vej med deres nye Z170 chipset og dertilhørende Skylake-processorer, men noget tyder p
Læs Mere

Bethesda melder alt udsolgt af Fallout 4 Pip-Boy Edition

Den 10. november udkommer spillet Fallout 4, og studiet bag spillet, Bethesda, har i lang tid annonceret, at d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.