1

tirsdag, 29. november 2005, 16:25

Så har den første butik fået x1800xt 512 på lager: mindstormsystems, til den nette sum af 4595.- danske slag. 8)

R7 1800X Win 10
2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
AOC AGON AG271QX Fractal R4
Razer Spex, G602 mus, osv
.

2

tirsdag, 29. november 2005, 16:34

Har været her længe... Er vidst to uger siden SIOUX herinde fra fik sit :pokey:

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

3

tirsdag, 29. november 2005, 19:28

Citeret

Originally posted by M.Beier

SIOUX er osse den eneste så vidt jeg ved. X1800XT 512 kortene har været umulige at få fat på nogen steder.

ATI er ved at være eksperter i paper-launches. Gid de en dag vågner op og ser lyset som Nvidia har gjort.

4

tirsdag, 29. november 2005, 19:49

Citeret

Har det nu ikke været i DK.. Du kan få det i England og Tyskland osv.. Men ikke DK.. Paperlaunch ved jeg nu ikke.. Hvor mange 7800GTX 512MB findes der i handlen?

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

5

tirsdag, 29. november 2005, 20:07

Citeret

Originally posted by teko

Citeret

Har det nu ikke været i DK.. Du kan få det i England og Tyskland osv.. Men ikke DK.. Paperlaunch ved jeg nu ikke.. Hvor mange 7800GTX 512MB findes der i handlen?

Jeg kan nævne i hvertfald ét sted med 7800 GTX 512 på lager men så bliver jeg bare beskyldt for reklame igen :ohmy: :rolleyes: :roller:

6

tirsdag, 29. november 2005, 20:18

Citeret

Originally posted by Sup3rmand

Citeret

SIOUX er osse den eneste så vidt jeg ved. X1800XT 512 kortene har været umulige at få fat på nogen steder.

ATI er ved at være eksperter i paper-launches. Gid de en dag vågner op og ser lyset som Nvidia har gjort.

Det er nu ikke SÅ slemt.
Der er ikke helt nok, men det er MEGET bedre end det har været. Problemet har været at de ikke var klare nok ved produktlaunch om at det var XL der ville kommee på hylderne kort efter og at XT først skulle komme frem i starten af denne måned.. Og det gjorde de så, omend i lidt for lille antal.

7

tirsdag, 29. november 2005, 20:53

Er ret sikker på det var, for jeg skrev netop til ham at jeg synes prisen var satans fristende eftersom de kostede over 500 kr mere på overclockers.co.uk og om hvorvidt det kunne være en fejl..
Fik jeg afkræftet idet han havde et på vej og big G tilmed, men big G har vidst ikke fået sit, men sioux har :)

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.