Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. november 2005, 11:02

jeg ville vidde og en af jeg kunne give min en "guide" til opgradering til min pc. jeg har en 3000+ amd 64 s 754, Asus 6600GT PCI-E, Msi K8N Neo3, 1024 på 3200 ram, samsung 80Gb 7200rpm, 300watt codegan strømforsygning. har ca. 7000 til rådighed. dette er bare en forespørgsel! helst link til edbpriser.....

Bizzz

2

fredag, 18. november 2005, 15:40

Det kommer vel anden på hva du synes den mangler ?? (Grafik, hastighed o.l.) Og hvad den skal bruges til ?
Er det kun selve PC'en der skal upgraderes? eller er det også mus, tastatur og skærm ?

3

fredag, 18. november 2005, 18:36

bare pcén!

4

fredag, 25. november 2005, 21:31

jeg vil foreslå at hvis du vil have hele comp til at køre hurtigere er det nok billigere at købe en helt ny som denne her derinde kan du finde mange gode eller du kan også gå ind på www. edbpriser og finde det du helt nøjagtig søger (grafikkort, processor eller hvad du nu søger)

(\__/)
(O.o )
(#|#)

5

lørdag, 26. november 2005, 00:46

Citeret

jeg vil foreslå at hvis du vil have hele comp til at køre hurtigere er det nok billigere at købe en helt ny som denne her derinde kan du finde mange gode eller du kan også gå ind på www. edbpriser og finde det du helt nøjagtig søger (grafikkort, processor eller hvad du nu søger)

ja, klart. Hvis han skal have noget der virker som en upgrade i forhold til hans nuværende, skal han af med noget mere end 7000,-

Først og fremmest ville jeg skifte mobo og CPU til socket 939. En PSU på mindst 400w er at foretrække, og hvis der er penge nok så et GFX i stil med GF FX 7800.

de gamle dele kan du altid gemme til en lille ekstra pc til film og sådan noget.

Prøv at kigge lidt rundt efter andre der spørger om dele til deres com. Det kan mange gange give dig gode hints.

Tror selv at det vil koste ca. 5500-6000 for de ting, derudover vil der jo nok være plads til en ekstra HD eller noget casemod...

good luck...

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.