Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 14. november 2005, 17:04

hej....jeg har lige købt et ny lydkort (M-AUDIO Audiophile 2496) til min computer så jeg kan bruge mit midi keyboard ordentligt sammen med nogle hardcore musikprogrammer.... men jeg har stadig mit gamle lydkort som er et der sidder på mit motherboard.... på det gamle har jeg mit surround anlæg slået til.... efter jeg har installeret driveren til det nye lydkort har computeren fjernet mit gamle!!! det er ikke under enhedshåndtering mere!!!...dette er et problem da jeg jo har mine højttalere til det.....så jeg kan ikke høre noget nu...jeg vil gerne have lavet det sådan at jeg får indput fra det nye lydkort....og output fra det gamle...er der nogen der kan hjælpe.... for jeg har hørt fra flere at dette ER muligt

2

mandag, 14. november 2005, 17:31

Citeret

Originally posted by dan-man
hej....jeg har lige købt et ny lydkort (M-AUDIO Audiophile 2496) til min computer så jeg kan bruge mit midi keyboard ordentligt sammen med nogle hardcore musikprogrammer.... men jeg har stadig mit gamle lydkort som er et der sidder på mit motherboard.... på det gamle har jeg mit surround anlæg slået til.... efter jeg har installeret driveren til det nye lydkort har computeren fjernet mit gamle!!! det er ikke under enhedshåndtering mere!!!...dette er et problem da jeg jo har mine højttalere til det.....så jeg kan ikke høre noget nu...jeg vil gerne have lavet det sådan at jeg får indput fra det nye lydkort....og output fra det gamle...er der nogen der kan hjælpe.... for jeg har hørt fra flere at dette ER muligt

Det tror jeg ikk.. :ph34r:

AMD Athlon 64 3000+ | Asus K8V-SE/DELUXE |
512MB Elexir PC3200 + 1024 Geil value PC3200 | Galaxy Nvidia Geforce 6800GT
| NorthQ Super silent 400Watt psu | NorthQ Alian kabinet | Maxtor 160 S-ata |
80GB Wester Digital Ata | Logitech MX1000 |
Black Icemat | Cycon tastatur | DELL 20" widescreen

3

mandag, 14. november 2005, 17:46

er os bange for at du ikk ka bruge begge...

Men prøv at se i BIOS på din pc, om ikk dit onboard står som disabled...ka jo ske..

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

4

mandag, 14. november 2005, 19:50

det KAN godt lade sig gøre...gør det samme med mit audigy2 og onboard..men lyd ind (mic) fra onboard og lyd ud fra audigy....men det kræver at bundkortet kan håndtere 2 lydkort på 1 gang..og der er mange der laver rigtig lort i den med 2 aktiveret....

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

Seneste tests og artikler

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere

0

ADATA Premier SP610 256 GB SSD

For en gangs skyld skal vi på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere

1

Officielt PowerColor Radeon R9 285 TurboDuo OC

AMD har i dag åbnet op for lan
Læs Mere

2

ASRock X99 OC Formula teaser

De første billeder af ASRock X
Læs Mere

0

Ny HTC Desire 510 smartphone med 64bit processor

HTC har annonceret deres nye H
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.