Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. november 2005, 14:48

jeg har lige fået min nye bærbar, Zepto Znote 2415W, og har haft den koblet til nettet hjemme, for at få opdateret antivirus og windows.

senere igår og her til morgen har jeg haft den koblet til et andet sted, hvor det har fungeret perfekt.

Begge gange med LAN. Inde i mine "Netværksforbindelser" har der fra start af stået: LAN, Wireless & Netkort.

Nu har jeg så fragtet den videre igen, og hjem til min kæreste. Da jeg så tænder computeren, har den for det første åbenbart afinstalleret driveren til mit grafikkort og kunne derfor kun kører i 800x600opløsning. Geninstallerede driveren, og så var det fixet.

Men så vil jeg prøve at gå på nettet, der er både trådløst og LAN herhjemme, men det kan den så pludselig ikke? Inde i "Netværksforbindelser" er der også pludselig helt tomt. Når jeg prøver at oprette "Hjemmenetværk" skriver den at "guide kan ikke finde netværkshardwaren".. Alle 3 netværksrelaterede-hardware er at finde inde i Enhedshåndtering.

Så hvad sker der lige her, anyone?

2

lørdag, 12. november 2005, 14:56

Lyder skummelt. Har du prøvet at køre en systemgendannelse til et punkt, hvor du ved den fungerede?

3

lørdag, 12. november 2005, 14:57

lyder som om dine drivers er røget sig en tur.. geninstaller dem ligesom du gjorde med grafikkortet.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

4

lørdag, 12. november 2005, 15:03

Citeret

Originally posted by LecTer
Lyder skummelt. Har du prøvet at køre en systemgendannelse til et punkt, hvor du ved den fungerede?

Computeren har kun været brugt i et døgns tid og i den periode synes Windows åbenbart ikke det har været nødvendigt at lave et "checkpoint" :ohmy:

Citeret

Originally posted by mrflashbag
lyder som om dine drivers er røget sig en tur.. geninstaller dem ligesom du gjorde med grafikkortet.

Mener bare ikke at jeg fik nogen cd'er med til netkortet... Men vil da lige tjekke.. Enhedshåndteringen siger dog at ALT hardware fungere perfekt?

Da det var gfx-kort der var problemet, gav den lynhurtigt besked via Enhedshåndtering!

Seneste tests og artikler

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

3

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.