Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Tobiasholm

Gæst

1

fredag, 11. november 2005, 08:35

hej ....

jeg ville høre om der er nogle der kan hjælpe mig, med min computer?

nogle gange genstarter den, den kan ik se andre på et netværk og er bare træls. jeg havde tænkt mig at formatere den, men ka´ ik´? når jeg sætter windows cdén i mit drev kan den også godt læse den og alt muligt, men den siger bare at en nyere version ligger på denne computer, og den vil ik formatere og installere windows igen............? til mit bundkort var der en diskette med , men hvad er den til at formatere?..... bare skriv hvis i har et forslag!?..... eller skriv til mig på min mail. tobiasholm@hotmail.com

hilsen Tobias!:)

2

fredag, 11. november 2005, 16:38

Hvis du kører windows xp skal du sætte windows cd'en i, og genstarte maskinen...

Så skulle computeren gerne boot'e op på cd'en, hvor du så kan vælge at lave en frisk installation af windows.

3

fredag, 11. november 2005, 20:59

tak tak.....

jeg havde prøvet den en anden gang, men blev lige nød til at få den til at boote på dvd drevet......den gik helt amol her for en måned siden?":(

nå men nu har jeg så fået instal. windows igen.....!

takker??!!

4

fredag, 11. november 2005, 21:22

Citeret

Originally posted by Bizzz
tak tak.....

jeg havde prøvet den en anden gang, men blev lige nød til at få den til at boote på dvd drevet......den gik helt amol her for en måned siden?":(

nå men nu har jeg så fået instal. windows igen.....!

takker??!!

Det var da så lidt... skulle det være en anden gang. (Forhåbentlig ikke. :)))