Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 12. november 2005, 11:34

1_2_know laver da aldrig fejl - slet ikke når det har med HW at gøre - han er HW-guruen over alle.

23

lørdag, 12. november 2005, 11:44

Citeret

Originally posted by GrillRotten

:9xo

Gad egentlig godt have en af de der armbånd til når man roder med lidt hardware

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

24

lørdag, 12. november 2005, 11:56

Citeret

Originally posted by X-Man
Gad egentlig godt have en af de der armbånd til når man roder med lidt hardware

www.walbom.dk/sids/slist1/Show.asp?ID=28&T=507

25

lørdag, 12. november 2005, 15:32

Hmm, årsagen er fundet og endnu mere tragisk, eller ihvertilfælde den grund jeg tror...

Min syge passion for musik, naboerne har bemærket den... (er alene hjemme på 9. døgn... Paracel hus / villa - så godt med afstand til naboerne, men stadig 4 klager :\)

Anyways... Her tilmorges da jeg kom ud af badet fyrrede jeg op for lidt musik, havde glemt TV'et var tændt, gik ind for at slukke det - 1 stk bærrende væg imellem !!! (bor i kælderen og er 3 etagers hytte)
Farvekanonen på TV'et hoppede MAX, og skærmbilledet var vildt uskarpt...
Mon det kunne skade HW, I think so :(

--- Tror jeg vælger hørebøffer fremover... Bare de B&W + Paradigm subwoofer er sq for fristende :(

Med andre ord, jeg tror at en goood sjat komponenter på mobo har hoppet løst... :\

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious

26

lørdag, 12. november 2005, 16:08

Citeret

Originally posted by 1_2_know
Hmm, årsagen er fundet og endnu mere tragisk, eller ihvertilfælde den grund jeg tror...

Min syge passion for musik, naboerne har bemærket den... (er alene hjemme på 9. døgn... Paracel hus / villa - så godt med afstand til naboerne, men stadig 4 klager :\)

Anyways... Her tilmorges da jeg kom ud af badet fyrrede jeg op for lidt musik, havde glemt TV'et var tændt, gik ind for at slukke det - 1 stk bærrende væg imellem !!! (bor i kælderen og er 3 etagers hytte)

--- Tror jeg vælger hørebøffer fremover... Bare de B&W + Paradigm subwoofer er sq for fristende :(

Med andre ord, jeg tror at en goood sjat komponenter på mobo har hoppet løst... :\

Har svært ved og tro skulle være årsagen, hva så med dem der har en HTPC stående ved siden af deres anlæg, har da aldrig hørt om nogen af dem der havde oplevet det du mener er grunden

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

27

lørdag, 12. november 2005, 16:10

uafskærmede magneter (som i højttalere) kan self lave ravage på harddisks hvis de står for tæt på og er store nok, men ellers ikke.....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

28

lørdag, 12. november 2005, 16:22

Citeret

Originally posted by X-Man

Citeret

Har svært ved og tro skulle være årsagen, hva så med dem der har en HTPC stående ved siden af deres anlæg, har da aldrig hørt om nogen af dem der havde oplevet det du mener er grunden

Heller ikke her, men jeg har heller ikke hørt om nogen der har formået at få møbler til at hoppe med stengulv ovenpå fundament :| - Eller fået strukturmaling til at falde af væggen! :)

Hmm, men lidt noget skidt, for mit gamle trofaste Grundig TV reagere ikke mere på at jeg trykker kanal nedad knappen :| - På TV'et... Hmm

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark

29

lørdag, 12. november 2005, 16:24

Citeret

Originally posted by Bentzin
1_2_know laver da aldrig fejl - slet ikke når det har med HW at gøre - han er HW-guruen over alle.

Bentzin, dig, hmm.. Drop da det fis, hvorfor være den sarkasme? (stavehat)

Jeg har lavet så mange setups af det kører helt på rutinen, lidt ligesom "The Stig" fra topgear på den bane han/hun skal testkøre på !

EDIT: Så lige slutningen af TopGear, er vidst F1 køren Webber som er "The Stig"... Er han ikke fra BAR Honda? - eller husker jeg helt galt, kan oxo være det var BWM Williams

--- SILENT STORM ---

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "1_2_know" (12.11.2005, 18:28)

30

søndag, 13. november 2005, 10:46

For det første, synes jeg du skal komme med beviser for at jeg poster links og beder folk om at kommentere det. Kan du ikke det, så synes jeg du skal lade være med at påstå det - det bliver ynkeligt i længden med dit forfølgelsesvanvid. :finger:
Hvis du har et udestående med mig, skal du være velkommen til at sende mig en PM - for jeg synes faktisk ikke det hører hjemme i forummet. Ovenstående er kun for at forsvare mig, da du jo sår tvivl ved om jeg har rent mel i posen eller ej. Det er hermed uddebatteret fra min side - medmindre du vil fortsætte over PM. :offtopic:

Citeret

Jeg har lavet så mange setups af det kører helt på rutinen, lidt ligesom "The Stig" fra topgear på den bane han/hun skal testkøre på !

EDIT: Så lige slutningen af TopGear, er vidst F1 køren Webber som er "The Stig"... Er han ikke fra BAR Honda? - eller husker jeg helt galt, kan oxo være det var BWM Williams

Det gør dig ikke til 1337 celebrity eller HW guru nogen steder at du ikke forstår at man ikke kan køre noget på rutinen - for det kan man ikke. Jeg kan så heller ikke se hvad relevans din sammenligning, eller de kommentarer har.

Citeret

Jeg ved ikke hvad der er mest tragisk... At du tror højttalere kan vibrere så meget med en bærende væg eller etageadskillelse imellem, eller at du i tilfælde af at det er sandt, ikke har vibrationsdæmpet din PC. Apropos det "at køre den på rutinen", virker ingen af ovenstående muligheder specielt velovervejede. :pokey: :pokey:

Og du kan påstå herfra og til evigheden at du ikke begår fejl - men det gør du nøjagtigt lige som alle andre mennesker på et tidspunkt gør det. Desuden har man ikke to døde PC'er indenfor så kort tid uden at være ekstremt uheldig, eller ekstremt fumlefingret...

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (13.11.2005, 10:49)

31

søndag, 13. november 2005, 11:17

Sajmon ? hvad fanden vil du med de indlæg i denne tråd?

jeg har endnu ikke forstået det... Måske var 1 2 knows påhit ikke det smarteste, men du skal sgu ikke komme og Provokerer personen på den måde du gør.

Jeg synes at det er dicideret latterligt, at du opfører dig sådan, og hvis du mener han har en forkert holdning så skriv det til ham i en PM, OG IKKE PROVOKERER i OFFENTLIGE TRÅDE.

og det samme med dig Bentzin, Du er sgu efterhånden gammel nok til at kunne forstå hvornår sådan noget stopper.

Det kan godt være han siger han ikke laver fejl, så det må være hans problem, men i skal sgu ikke blive ved. Nu må i sgu spænde hjelmen drenge.

( jeg vil så tilføje, at jeg ikke har kunne forstå jeres debatter ud over i bliver ved med at modargumenterer hinanden uden nogen grund. )

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

32

søndag, 13. november 2005, 15:51

Citeret

Originally posted by mrflashbag

jeg har endnu ikke forstået det... Måske var 1 2 knows påhit ikke det smarteste, men du skal sgu ikke komme og Provokerer personen på den måde du gør.

Jeg synes at det er dicideret latterligt, at du opfører dig sådan, og hvis du mener han har en forkert holdning så skriv det til ham i en PM, OG IKKE PROVOKERER i OFFENTLIGE TRÅDE.

og det samme med dig Bentzin, Du er sgu efterhånden gammel nok til at kunne forstå hvornår sådan noget stopper.

Det kan godt være han siger han ikke laver fejl, så det må være hans problem, men i skal sgu ikke blive ved. Nu må i sgu spænde hjelmen drenge.

( jeg vil så tilføje, at jeg ikke har kunne forstå jeres debatter ud over i bliver ved med at modargumenterer hinanden uden nogen grund. )

ØHH - hvorfor blander du dig så også med dine sure opstød i tråden. Det er vist nok lige så latterligt og Offtopic. Er du også bedre end os andre, siden du skal komme og fortælle os hvad vi bør og ikke bør. :roller:

Jeg synes at mit indlæg om, at ALLE laver fejl er rimelig relevant. I særdeleshed når en person, prøver at hæve sig over andre, ved at komme med så tåbelige postulater. Og det er jo ikke første gang det sker for ham.
Slutter her og så kan i "kloge åger" forsætte jeres "følen-jer-bedre-end-andre-debat". Jøsses kineser !

33

søndag, 13. november 2005, 16:03

Så er der gang hønsegården hva? :))

1_2_know, helt ærligt.. kondisko? Ja okay, undskyld jeg griner, men det er altså lidt sjovt.

Anyways, en skam med dit hardware - og undskyld for off-topic, kunne bare ikke dy mig :P
Skal nok give lyd hvis jeg engang mangler hjælp fra en ultra-rutineret hardware montør i kondisko :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (13.11.2005, 16:05)

34

søndag, 13. november 2005, 16:10

selvom bentzin er gammel kan han godt have en hurtig opfattelsesevne...og er imponeret over hans evne til at klassificere folks personlighed :)

ja der har været lamme indlæg der ikke hører til herinde....men der har da også været ret rammende indlæg......vi har hørt en tudehistorie som ikke interesserer nogen og kun 1 sp. som (omend det er ekstremt latterligt) er blevet besvaret...men nogle folk er simpelthen nødt til at lave en historie om deres liv fordi ingen andre interesserer sig for det....det her kunne være formuleret ret enkelt:

"jeg har fået ødelagt en del hardware i den sidste tid, kan det være fordi jeg spiller for høj musik og vibrationerne måske ødelægger det"

vi behøver ikke ugens novelle for det....og at det kommer fra en der gerne vil virke somom han ved en helvedes masse omkring hardware, så er det faktisk et ret sjovt spørgsmål...og DERFOR mr_flashbang er der så voldosm en reaktion på noget så latterligt......men jeg er enig i at det ikke hører til herinde...spørgsmålet skulle være stillet i begynder sektionen :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

35

søndag, 13. november 2005, 19:51

Citeret

Originally posted by mrflashbag

Til at starte med, var det for at hjælpe - men når man er så stædig og tykpandet som *host-host_gæt_selv_hvem*, og endda sidder og bagtaler mig, så tager jeg til genmæle.
Hvad folk siger og gør, hverken KAN eller VIL jeg have noget som helst at gøre med, som jeg efterhånden har sagt så mange gange, men det siver ikke rigtigt ind hos *host-host_gæt_selv_hvem*.

Hvis du nu læser min sidste post, beder jeg også udtrykkeligt om at det ikke skal fortsætte her - men den fik du så ikke fat i.

(Jeg vil så lige tilføje at forums er til for at debattere, eller udveksle meninger - FULDSTÆNDIGT UPÅAGTET OM MAN ER ENIGE ELLER EJ. Kan du ikke lide det, så lad være med at deltage.)

Citeret

Originally posted by Fragman
vi behøver ikke ugens novelle for det....og at det kommer fra en der gerne vil virke somom han ved en helvedes masse omkring hardware, så er det faktisk et ret sjovt spørgsmål...og DERFOR mr_flashbang er der så voldosm en reaktion på noget så latterligt......men jeg er enig i at det ikke hører til herinde...spørgsmålet skulle være stillet i begynder sektionen :)

HVOR ER JEG DOG ENIG!!!!!!!1 :cheers:

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (13.11.2005, 19:53)

36

tirsdag, 15. november 2005, 17:14

Citeret

Cyber-Frog og Hazek, i er skarpe, opretter bruger for at svine til i en tråd, men det med Sajmon giver URL og siger i skal skrive noget fis kan jeg jo næppe forhindre... Men at i gidder..

Du har alt for store tanker om dig selv, min bruger er skam ikke oprettet bare for at gøre opmærksom på dig, min bruger er oprettet fordi jeg til tider bruger forummet, som så mange andre.
Sajmon har aldrig sagt at vi skal skrive noget fis, ej heller noget prut - hvis der er nogen der skal forhindres i noget er det da vist dit ego da det er way større end din formåen.

Seneste tests og artikler

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere

0

G5 villapakke fra Sikkerthjem

Julen er også en af tyvenes hø
Læs Mere
Seneste nyheder

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere

0

Kommende Radeon R9 390X bygges med en Bermuda XT core

Bliver det kommende Radeon R9
Læs Mere

0

Cryorig snart ude med ny H7 CPU-køler

Cryorig, som vi før har stifte
Læs Mere

0

Huawei Honor 6 Plus annonceret

Huawei har præsenteret deres n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.