Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. november 2005, 17:18

Damn, det er en månedes tid siden jeg måtte købe ny PSU + få nyt mobo fra RMA + ram... - Da ram+mobo futtede af...

Så futtede min trofaste 80gb WD PATA disk af i sidste uge...

Jeg købte mig 2x 300GB maxtor 10 SATA diske....

Jeg skulle så installere windåsen på dem...

Jeg havde glemt flobbydrev, ups.... Slukker og tilslutter efterfølgende drevet... Installationen gik hurtigt og smertefrit, troede jeg.. - Jeg slukkede efter den valgte at reboote som den skulle, jeg afmonterede så flobbydrevet... Efter at tænde spanden op igen ville den ikke fortsætte med at installere færdig, DOH... - Slukkede og tilsluttede igen, men da jeg denne gang tændte spanden kom der et lyn fra flobbydrevet og et MEGET varmt stik, jeg hev alt strømmen fra spanden og afmonterede, det lille stik til flobbydrevet (power connectoren) havde mistet et ben fra flobbydrevets side af, det var smeltet ind i stikket på PSU :| - Skal lige siges det er en PSU til 1400 :'(
Tilmed vil computeren ikke boote med min 400W NorthQ som jeg ved kan hvad den skal, ergo står jeg med et dødt mobo + en halvfærdig PSU...

Sagen er den, jeg bruger altid kondisko når jeg montere hardware - af hensyn til statisk elektrisitet, og lavede ingen brugerfejl, how the F000rk could this happen !?

Og sidst men ikke mindst, skal jeg henvende mig til zitech såvel som datatel partner ang. min ulykke, eller hvorledes ?? - For jeg er i øjeblikket blank på hvor stor skaden reelt er... Ved ikke hvorn CPU har det... - Det skete igår nat kl.2 ca. så har ikke kontaktet nogle mates endnu, men jeg håber på at kunne få lov til at iløbet af weekenden teste mine komponenter ved en med samme gear i KBH området..

- 12k

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious

2

onsdag, 9. november 2005, 19:32

Så sur røv da :(

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

3

torsdag, 10. november 2005, 01:17

Jeg tror såmænd ikke det hjælper så meget at kontakte dine leverandører, når du selv har sat et stik forkert til - som stort set er den eneste mulige forklaring der er på dit lille problem. Datatel viste sig fra deres venlige side sidste gang, men jeg tror måske de vil glo en smule skævt hvis du stiller med tæt på samme problem en gang til efter så kort tid. :boxing: :oops: :pokey:

Den med kondisko og statisk elektricitet, har du vist ikke forstået..... 8o
Har du ikke jordforbindelse - som at gummi isolerer dig fra jordens potentiale - så kan statisk elektricitet oplagres i dit korpus, lige til det øjeblik du kommer i gnist-afstand til noget som er jordforbundet - og *KNALD*....... sker der ingenting.... Det eneste tidspunkt der kan ske noget med hardware og statisk elektricitet, er hvis den pågældende gnist springer over et SMD komponent eller en connector på en ram stav f.eks.

Du fremhæver selv den høje pris for PSU, som nok skal tolkes som kvalitet - ergo er der KUN brugerfejl tilbage hvis noget skal futte af. Af de gange jeg har tilsluttet noget forkert, er det altid endt med at PSU bare slukkede efter 1-2 sekunder eller slet ikke startede op. 8o :P :roller: :T

Jeg er bange for at du selv har anbragt røven i klaskehøjde der, bassemand.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (10.11.2005, 01:28)

4

torsdag, 10. november 2005, 12:11

Sødt, men ikke sandt, jeg her selvfølgelig ikke sat stikket forkert, strømstikket kan sågar ikke sættes forkert i på mit flobbydrev...

Og hvis man vender stikket forkert sker der såmænd ikke andet ved det end flobbydrevet ikke fungere og vil have sin probe konstant tændt...

Det er ikke en brugerfejl min kære sajmon, det kan du bide spids på.

Hvilket irritere mig ret meget, for var det en brugerfejl, ville jeg kunne lave nogle tricks og få det fixet, men er ikke tilfælde, jeg har fulgt alle reglerne, de skrevne såvel som uskrevne... (Mht. DFI board)

Eneste logiske forklaring jeg kan se er at jeg idet PSU har noget blæser-fis som kører efter slukning og jeg kottede kablet under 2 min efter, selvom jeg trykkede bootknappen har der muligvis været en anelse tilbage i skidtet, one never knows, glæder mig meget til at høre hva DFI siger til kortet... For er mystisk..

Værste er sq ikke tabet af hardwaren, men... Damn mit tower er ikke lige til, man skal jo lave magi når man skal rodde i det tower med alt det gejl som er i... :( - Ergo får jeg ondt i armen af montering af HDD's og PSU er et helvede at få ind og ud igen.. :(
*Heldigvis kommer der snart mere orden i sagerne, da anden køleløsning er undervejs*

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark

5

torsdag, 10. november 2005, 13:15

Nu var det strømstikket til floPPydrevet jeg mente - og ikke datakablet. Sætter du strømstikket forkert, kan du være helt sikker på der sker sjove ting....
Og mon ikke det er LED der vil være tændt konstant?

Hvis ikke det er en brugerfejl, må hardwaren jo være noget bras - og så fortjener det sq at dø. :evil:

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

6

torsdag, 10. november 2005, 13:26

Citeret

Originally posted by Sajmon
Nu var det strømstikket til floPPydrevet jeg mente - og ikke datakablet. Sætter du strømstikket forkert, kan du være helt sikker på der sker sjove ting....
Og mon ikke det er LED der vil være tændt konstant?

Hvis ikke det er en brugerfejl, må hardwaren jo være noget bras - og så fortjener det sq at dø. :evil:

Har også prøvet at sætte strømkablet forkert/forskudt i og det resulterede i forskellige lugte og andre ikke så rare ting. :rolleyes:
Og alle kan jo fejle - også dig 1_2_know.

7

torsdag, 10. november 2005, 13:45

det fandma surt

men til næste gang så glem floppy drevet gå i bios og sig du ikke har noget så du godt kørende uden de store problemmer med det ihvertfald :drink:

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
1x Corsair TX V2 850W PSU

8

torsdag, 10. november 2005, 14:35

Var såmændt ikke en fejl :P

Stikket er decideret formet så det ikke er muligt =)

Men, ja, den hardware fortjente muligvis at dø, men forfanden et arbejde der ligger i at få den ud, og vil meget gerne over til DFI CF mobo med det samme, men... Er en del fejl her i starten med dem, har hørt historier om FX57'ere som døde etc.

En gut har mistet 2x FX57 + x4800 + Opteron 148 mener jeg det var.... På moboet...

Men layout er max bonus..

EDIT: Bentzin, ja alle kan lave fejl, men ikke hardware fejl herfra, alt har en mening =) - Visse ting er not to be writtin til tider, men der sker aldrig brugerfejl...
Software derimod, uha det er jeg god til at få til at fucke, ta' bare deamon tools, windows og en masse andre ting og sager kan jeg få til at fucke godt og grundigt, for ikke at tale om A64-Tweaker der krævede format C: :\

--- SILENT STORM ---

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "1_2_know" (10.11.2005, 14:37)

9

torsdag, 10. november 2005, 15:19

Citeret

Originally posted by 1_2_know
Stikket er decideret formet så det ikke er muligt =)

EDIT: Bentzin, ja alle kan lave fejl, men ikke hardware fejl herfra, alt har en mening =) - Visse ting er not to be writtin til tider, men der sker aldrig brugerfejl...
Software derimod, uha det er jeg god til at få til at fucke, ta' bare deamon tools, windows og en masse andre ting og sager kan jeg få til at fucke godt og grundigt, for ikke at tale om A64-Tweaker der krævede format C: :\

1. ALT er muligt. :oops:

2. ALLE laver fejl. :idea: :pokey:

10

fredag, 11. november 2005, 16:20

Som elektriker kan jeg også kun grine lidt af det med kondiskoende..

Men sørg for ALTID at have fat i kabinettet så du udligner eventuel spænding..

Jeg har haft meget med lodning og de ville absolut have vi skulle bruge ESD armbånd osv. og det er jeg nu ikke meget for det pjat, så længe man ved hvad man laver..

Men gummisko?...... fnis

11

fredag, 11. november 2005, 18:31

Citeret

Originally posted by 1_2_know

Er det nu vi ska' - nej nej - tror nok nærmere vi nøjes med at !
Sorry for min facon, men selverkendelse er altså bedre end "selvophøjethed" !

12

fredag, 11. november 2005, 18:31

Cyber-Frog og Hazek: Hvad er der galt med jer?! Tag dog at luk med de kommentarer. Alle ka sku da ikke ha ligegod forstand på at forhindre statisk elektricitet! Tag jer sammen

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

13

fredag, 11. november 2005, 18:47

Nu bryder jeg lige samtalen mellem fejlfinding på dit hardware og andre diskutioner! :ph34r:

Har siddet og læst det hele igennem nogle gange.
Jeg vil prøve at ringe til en elektriker og tjekke dine el ledninger om der er for mange svingninger på dit EL netværk.

Det kunne tyde på at din PSU er futtet af ved extremt spæning.
Dette kan mobo ikke selv lave, og slet ik ved indsættelse af floppydisk.

Jeg vil undersøge om der er for meget volt i dit el netværk i hjemmet, for jeg synes det lyder sjovt det futter af så kort efter hinanden.

Ellers syndes jeg du skal holde dig til de billige PSU'er.
har en til 240,- på 350W (CaseCom) no noice og den har kørt 5 år upåklageligt.
Den er både blevet kastet rundt med og haft kortslutninger og sikring skift og det hele. Endda blevet sparket til og leget med.
Virker helt fint :)

Men der kan selvf. også være hardware fejl på bundkortet.
Problemet kunne lige så godt ligge der.
(Eller hvis du har glemt at montere bundkortet på isolerings skrugerne/gummilisterne)

men som en anden sage, så var du vist mest følgsom for din PSU. Så forklar din forhandler hvad der er sket evt. sende din pc ind til dem.

Intel Core I7-4770 3.40GHz
16GB Ram
256 SSD HDD
Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

14

lørdag, 12. november 2005, 00:54

Ærgeligt med den slags svar på tweak, og har skam reported til Martin, er overbevidst om han gør det rette..

Hmm, troede sq det hjalp en del?? - Altså nu er sagen den at jeg har stengulv og bor i kælderen, og tilmed ikke anvender 3 ben stik :\
- Men ja, træ ville nok være lidt bedre, fremover er der vidst dømt Lloyd skoene til den slags, hmm... Anyways..

Jeg har snakket med Zitech idag og de var meget flinke, blot en skam de har lukket om lørdagen, så PSU fixer jeg først på mandag (kunne ikke nå det før kl.17, grundet skole...) - Mobo er fixet, og forventes at modtages med lørdag ekspress ting fra post DK imorgen, ergo vil computeren være køreklar imorgen, dog må jeg nok tone mit OC lidt ned midlertidigt, grundet manglen stik, og tilmed undvære RAID 0, hvilket jeg efter en snak med Devil DK egentlig godt kunne se der fornuftige i :) (ærger mig lidt over jeg ikke købte en ekstra 300 GB og smækkede RAID 5 op, men sket er sket :) )

Jeg tænkte ikke klart, gør jeg sjældent når noget går galt med gearet, men der er helt kontrol over siturationen nu, og som jeg sagde tidligere "Det var ikke min fejl" - og fik jeg medhold i...

Cyber-Frog og Hazek, i er skarpe, opretter bruger for at svine til i en tråd, men det med Sajmon giver URL og siger i skal skrive noget fis kan jeg jo næppe forhindre... Men at i gidder..

--- SILENT STORM ---

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "1_2_know" (12.11.2005, 01:02)

15

lørdag, 12. november 2005, 01:08

Må indrømme det også lyder lidt underligt det futter af ... Fejl sker godt nok, men jeg har alrig tænkt vitterligt over det der med statisk elektricitet, og tingene plejer at virker når jeg samler dem ... (ja, og ved godt plejer er død :roller: )

16

lørdag, 12. november 2005, 03:36

Citeret

Originally posted by Hazek
Jeg må desværre endnu engang iføre mig arbejdssko, og fyre et skidtspark og en velplaceret flyveskalle afsted.

Er du dummere end vi troede knud?.. KONDISKO????, er du da komplet idiot (ja).

Det er det absolut mest åndsvage jeg nogensinde har hørt.. da kondisko IKKE er jordet, og du derfor oplader al ESD i kroppen, hej hej du ved hvad der sker.. du har jo selv opdaget det.

At tro kondisko hjælper placerer dig på Knold-listen på en 1. plads.. lige over Goerge Bush og c21.

Hvis du vil have sko til det arbejde, så skal du have fat i ESD sikrede sko.. jeg har et par du kan købe billigt, for den nette sum af 2300, så er det dine.. skriv en mail hvis du vil undgå at dumme dig.. men hov, det har vi andre jo så meget sjov med..

FRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYD

Citeret

Originally posted by Cyber-Frog
Det at du benægter at du kan lave fejl gør dig da til et større grødhovede end vi troede muligt, jesus kristus og den hellige gral på det da.
Oven på ovenstående synes jeg at du skulle sælge din computer og købe en PS2, hvis ellers en sådan maskine ikke vil være for stor en mundfuld for dig, som en computer har vist sig at være gang på gang.

Sådan går det jo en gang i mellem. Utroligt der skal være nogle tåber. Hvorfor skal man kritiserer istedet for at forklarer personen hvad han har gjort forkert ( HVIS han har gjort noget forkert )

Synes det er utroligt at der skal være sådan nogle personer som simpelthen ikke fatter hvordan tonen skal være¨, når man er i dette forum.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

17

lørdag, 12. november 2005, 09:00

Citeret

Jeg må desværre endnu engang iføre mig arbejdssko, og fyre et skidtspark og en velplaceret flyveskalle afsted.

Det er det absolut mest åndsvage jeg nogensinde har hørt.. da kondisko IKKE er jordet, og du derfor oplader al ESD i kroppen, hej hej du ved hvad der sker.. du har jo selv opdaget det.

At tro kondisko hjælper placerer dig på Knold-listen på en 1. plads.. lige over Goerge Bush og c21.

Hvis du vil have sko til det arbejde, så skal du have fat i ESD sikrede sko.. jeg har et par du kan købe billigt, for den nette sum af 2300, så er det dine.. skriv en mail hvis du vil undgå at dumme dig.. men hov, det har vi andre jo så meget sjov med..

FRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYDFRYD

Spasser...... X( :roller:

18

lørdag, 12. november 2005, 09:00

Citeret

Det at du benægter at du kan lave fejl gør dig da til et større grødhovede end vi troede muligt, jesus kristus og den hellige gral på det da.
Oven på ovenstående synes jeg at du skulle sælge din computer og købe en PS2, hvis ellers en sådan maskine ikke vil være for stor en mundfuld for dig, som en computer har vist sig at være gang på gang.

Spasser....#2 X( :roller:

19

lørdag, 12. november 2005, 09:49

Ja, det er rigtigt hvad de siger om at kondisko er en god ide, men en god ide INDEN du skal til at pille ved hardware er at røre ved radiatoren eller håndvasken som begge har jordforbindelse, så evt statisk elektricitet forsvinder ud af din krop.

20

lørdag, 12. november 2005, 11:12

Citeret

Originally posted by mrflashbag

Citeret

Citeret

Sådan går det jo en gang i mellem. Utroligt der skal være nogle tåber. Hvorfor skal man kritiserer istedet for at forklarer personen hvad han har gjort forkert ( HVIS han har gjort noget forkert )

Synes det er utroligt at der skal være sådan nogle personer som simpelthen ikke fatter hvordan tonen skal være¨, når man er i dette forum.

Hvad skla man så gøre når han åbenbart ikke gider høre efter, og blir ved med og påstå at han bare ikke laver fejl, nej uha da, sådan noget kunne aldrig ske, det er ihvertfald det jeg tyder ud fra de udtalelser han kommer med......

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

Seneste tests og artikler

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny 27 tommer BenQ RL2755HM Gaming Monitor

BenQ er kommet med en ny RL275
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 347.09 Beta Game Ready driver

NVIDIA er klar med en frisk Ge
Læs Mere

5

Mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Tweak.dk afholder en lille jul
Læs Mere

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.