Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 4. juli 2003, 05:02

Når man skal reste sin bios ved flytning af jumper, hvordan er det så ligeeee man gør? bare ta jumperen af og ha den af i et stykke tid, eller flytte den, boote op, slukke, og så over på den normale plads??? har hørt begge dele så vil lige vide hvordan og hvorledes....

2

fredag, 4. juli 2003, 05:44

Jeg ville stærkt gå ud fra, at det stod i din manual, men jeg mener bare du flytter den fra f.eks. ben 1-2 til 2-3, og lader den sidde der i 15 sek.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

3

fredag, 4. juli 2003, 05:56

i slukket tilstand ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

4

fredag, 4. juli 2003, 08:37

Citeret

Originally posted by Johnny
i slukket tilstand ;)

Er jeg den eneste der har prøvet at rykke et grafikkort ud i en tændt pc???? :))

Det anbefales dog ikke!! (der skete dog ikke noget med den...weird!??)

:P

---------------------------------------------------------------------
http://www.calibra.dk
---------------------------------------------------------------------
mvh Proxie

6

fredag, 4. juli 2003, 17:02

hey proxy

prøv med strømkablet på moboet næste gang. det er sjoverer. jeg var (tror jeg) også heldig at jeg ikke skulle ud og købe nyt mobo.

for lige at vende tilbage til topic så skal du bare flytte jubperen fra ben 1, 2 til 2,3 og lade den sidde deri et par sec. eller kan du bare tage batteriet ud det giver det samme

7

fredag, 4. juli 2003, 18:38

min dims har kun 3 ben............ så prøvede så godt jeg kunne :P først tændte min comp ikke, så tænkte jeg "NÅNÅ" så flyttede jeg jumperen endnu engang og så virkede det.. og den har vist nok reset den :)

tak for hjælpen

Seneste tests og artikler

0

Be quiet Dark Rock Pro 3

Vi tester ikke så meget køling
Læs Mere

6

MSI X99S Gaming 9 AC

Frisk fra NDA bragte vi jer fo
Læs Mere

10

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere
Seneste nyheder

5

Nyt AMD Radeon R9 285 grafikkort

AMD har her til eftermiddag da
Læs Mere

0

Artikel: Sådan optimerer du din søgning på Google

Googles søgemaskine er som bek
Læs Mere

1

EIZO ColorEdge CS240 skærm

EIZO frigiver deres nye ColorE
Læs Mere

0

Ny ASUS Republic of Gamers Gladius Gaming Mouse

ASUS udvider deres i forvejen
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.