Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 28. september 2005, 17:53

er der ikke ordbog på en MOtorola MPX220 ?

og er der ikke ÆÅØ?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

2

onsdag, 28. september 2005, 17:59

nokia ownz smid den efter skraldespanden :)):T

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

onsdag, 28. september 2005, 18:06

Enig med _WHAT_ ,

skraldespanden er løsningen, og få dig en Nokia.... ;)

win xp home edition sp3
MSI K8N Neo2 Platinum-54G
120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
A64 4000+ San diago
Zelman CNPS7000-CU,
chill-innovation cp-510a
Leadtek 7800GS

Samsung 940BF
Logitech G15 gamer tastatur
Asus my cinema p7131 hybrid
WD My Passport Essential 160 GB
MSI CX600 (Win7)

4

onsdag, 28. september 2005, 18:30

smuk kommentar ?? :rolleyes: prøv lige at tage jer sammen en gang i mellem. dette har slet ikke noget med telefonen at gøre, men derimod om leverandøren Skal nakkes for at sælge en tysk telefon i danmark. dvs. med tyske menuer, tysk manual, uden det står nævnt på hjemmesiden, at det ikke er en skandinavisk version..

***slettet*** ( af mig selv og ikke admin )

edit: måske overdrivelse, men ikke det fedeste, når det hele ikke lige kører... mere omkring dette off typic SKRIV EN PM

Andre der kan svarer på mit spørgsmål ?

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Helmer" (28.09.2005, 19:02)

5

onsdag, 28. september 2005, 18:37

Henvend dig til forhandleren og spørg hvorfor der ikke er en ordbog samt dansk tegnsætning på telefonen. Det skal der vel være hvis den er købt i Danmark ? ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (28.09.2005, 18:37)

6

onsdag, 28. september 2005, 18:38

Kan sgu ikke forestille mig at der er ikke er ordbog på, og hvis der ikke er danske menuer og bogstaver, så må forhandleren jo have den tilbage :ph34r:

7

onsdag, 28. september 2005, 18:40

okay også min mening til det, så får de den sgu tilbage i skalden med et langggttt skrig, da de LOVEDE ( har det skriftligt i en mail :) ) at det kunne leveres indenfor 2 dage... så nu må vi se hvad de vil gøre, og hvor hurtigt de giver pengene tilbage...

cellzone.dk var navnet til jer, som jeg fraråder jer at købe hos.

forresten grunden til det med 2 dage, er at man først fik dem efter 5 arbejdsdage.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Helmer" (28.09.2005, 18:42)

8

onsdag, 28. september 2005, 18:59

_WHAT_ og Zykov, Sådanne latterlige indlæg holder i for jer selv en anden gang. Tak.

9

onsdag, 28. september 2005, 19:05

Det havde nok været en ret god idé at starte ud med at komme med nogle flere oplysninger omkring telefonen .. Og jeg var overbevist om, at tråden handlede om teflon .. ;)

Jeg er stadig i tvivl om tråden er pga. manglende dansk T9 ordbog samt æ, ø og å - eller om menuerne heller ikke er på dansk .. Eller om du bare er sur pga. en smule forsinket levering ..

Hvis telefonen ikke engang har en dansk menu, så send den tilbage .. Motorola.dk oplyser ikke noget om sprog m.v. på deres hjemmeside - men en telefon solgt i DK skal have både danske menuer og dansk manual ..

10

onsdag, 28. september 2005, 19:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Det havde nok været en ret god idé at starte ud med at komme med nogle flere oplysninger omkring telefonen .. Og jeg var overbevist om, at tråden handlede om teflon .. ;)

Jeg er stadig i tvivl om tråden er pga. manglende dansk T9 ordbog samt æ, ø og å - eller om menuerne heller ikke er på dansk .. Eller om du bare er sur pga. en smule forsinket levering ..

Hvis telefonen ikke engang har en dansk menu, så send den tilbage .. Motorola.dk oplyser ikke noget om sprog m.v. på deres hjemmeside - men en telefon solgt i DK skal have både danske menuer og dansk manual ..

Sjovt nok, troede jeg også at det var teflon, det drejede sig om.
Jeg er dog uenig i at der SKAL være en dansk manual. Det er helt i orden at sælge et produkt uden dansk manual, så længe køber ikke betragter dette som en alvorlig mangel. Hvis det bliver opfattet som en mangel kan handlen, naturligvis ophæves. Men det skal selvfølgelig nævnes, af sælger, så køber kan tage stilling til dette.

11

onsdag, 28. september 2005, 19:38

Jo, der er både T9 ordbog og æøå i 220'eren.
Hvis det ikke er tilfældet her, så giv dem lortet tilbage. Du skal ikke bøvle med at få den ombyttet, bare brug din 14 dages fortrydelsesret og køb den et andet sted.

12

onsdag, 28. september 2005, 23:03

okay tak for hjælpen gutter :) undskyld det med overskriften, men det hele gik sgu en smule hurtigt :)

lukker hermed tråden.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.