Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 28. september 2005, 08:45

jeg postede en gang et tråd om et Dragon pxp400 Ultra.. (bundkort)
og nu har jeg vi da fået computer til at virke efter godt 2-4 uger.. men nu har vi andet problem..
vi havde installeret forskellige GFX drivere da den hele tiden frøs i CS.. og det var kun CS der gik ned, og så genstarter computer..
men så i går, kunne vi høre da vi prøvede og se om spillet virkede. så var det som om at hardiske fik et data mist. altså en lille "strøm afbrydelse" altså den lavet en MAX HURTIGT REBOOT, kun af hardisken. og så frøs den igen.. så det må have noget med det at gøre..
men om det er bundkortet der er ved at stå af eller det er PSU den er gal med?? eller kabler til comp..

hva kan det være??

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

2

onsdag, 28. september 2005, 09:18

prøv lige at måle 12V delen med et multimeter... altså under load, og se hvordan det ser ud :)

3

onsdag, 28. september 2005, 09:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
prøv lige at måle 12V delen med et multimeter... altså under load, og se hvordan det ser ud :)

ved ikke lige hvordan man gør. og har ikke et multimeter.. den kan jo sagents starte op.. og kører i windows og altdet crap.. men kan jeg ikke se det på en anden måde?

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

4

onsdag, 28. september 2005, 09:25

chek dine ram .. min havde samme problem ..

den gik sort i spil og der var fejl over alt .. så købte jeg nyt bundkort og Cpu troede det hjalp .. men nej hehe :P

det var rammene der var stået af ... Kør en ram test eller evt pil den ene ud hvis du har fler blocke

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
1536 Mb DDR2 Ram
60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb
Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

5

onsdag, 28. september 2005, 09:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af affe
chek dine ram .. min havde samme problem ..

den gik sort i spil og der var fejl over alt .. så købte jeg nyt bundkort og Cpu troede det hjalp .. men nej hehe :P

det var rammene der var stået af ... Kør en ram test eller evt pil den ene ud hvis du har fler blocke

det er ikke ramne.. den går ikke sort. den fryser bare i cs.. og så genstarter den.. har prøvet med andre ram osv.. jeg tror det er er bundkort der måske er ved at stå af.. eller hvis du siger det kan være skal jeg måske sige han skal prøve og købe nye. han skal alligevel have nye.

Jo nu lige til noget andet os nu hvor vi snakker ram.. sker der noget hvis man kørere 2x512 den ene er 400hz og den ande 300???

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

6

onsdag, 28. september 2005, 09:56

nej nej

jeg har 512 Pc3200 / 400

og 256 Pc2700 300 et eller andet .

Min køre fint .. self er det ikke optimalt med 2 forskellige ram. men køber snart Nogle fler pc3200

men sys ikke man skal købe et bundkort. man ikke kender .. evt smid dine ram i en anden com ..

Prøv det e.. ellers er det nok din cpu . eller Bundkort der er stået af..

Evt Chek Gfx kortet i en anden com.

1536 Mb DDR2 Ram
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb

7

onsdag, 28. september 2005, 09:57

chek dine ram i en anden og chek din gfx kort virker de godt skal du nok ud og invister i nyt bundkort og cpu .

har du evt prøvet at formater den ?

1536 Mb DDR2 Ram
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kisker^" (28.09.2005, 09:58)

8

onsdag, 28. september 2005, 10:07

Citeret

chek dine ram i en anden og chek din gfx kort virker de godt skal du nok ud og invister i nyt bundkort og cpu .

har du evt prøvet at formater den ?

ja 6 gange :d på 2-4 uger.. :D

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

9

onsdag, 28. september 2005, 10:09

hehe prøv dine ram og grafikkort i en anden .. ellers må du ud og invisteri ny bundkort :P

1536 Mb DDR2 Ram
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb

10

onsdag, 28. september 2005, 10:14

Citeret

hehe prøv dine ram og grafikkort i en anden .. ellers må du ud og invisteri ny bundkort :P

ja det prøver jeg :D hehe

edit: Det mest mystiske er at den hardiske vi har her nu den er FULDT opdateret.. og så har vi en anden hardisk som der kun er opdateret til SP1.. og sætter vi den til kører det 100% perfekt.. og sætter vi så den fuldt opdateret til så virker den ikke.. er det så ikke hardisk??

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (28.09.2005, 10:15)

11

onsdag, 28. september 2005, 10:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

ja det prøver jeg :D hehe

edit: Det mest mystiske er at den hardiske vi har her nu den er FULDT opdateret.. og så har vi en anden hardisk som der kun er opdateret til SP1.. og sætter vi den til kører det 100% perfekt.. og sætter vi så den fuldt opdateret til så virker den ikke.. er det så ikke hardisk??

ja det er mystisk .. men lad være med at opdater .. har jeg aldrig gjordt .. gjorde det igår så gik der ged i min com så formaterede jeg ..

bare lad være med at opdatere idet hele taget så ehhe formater igen og uden at fortarere

1536 Mb DDR2 Ram
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.