Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 27. september 2005, 14:37

Ohøj der ude... sad lige og tænkte på om det er muligt at købe en lille tft skærm på en 7 - 12" og så bruge den til at have MSN kørende på, mens man sider inde i et spil på en anden almindelig skærm.. 1 stk. på desktop, og 1 stk. i full screen med et eller andet, andet

Altså 2 skærme der kan køre hver for sig, på samme tid, på samme computer..

Ved godt det er muligt, men mit spørgsmål går mere i retningen af: "Syns min pung det er muligt"? kan det fås til billige penge?

Gerne lidt links og foreslag hvis i gider :D

2

tirsdag, 27. september 2005, 14:49

jeg gjorde det med mit Geforce 4 og der var ingen problemmer men kan ikke lige huske hvordan og hvorledes man gør men man behøver ikke andet for at gøre det

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

3

tirsdag, 27. september 2005, 15:40

jeg har også prøvet det. men kunne ikk få det til at virke. mener at jeg slet ikke kunne komme ind i spillet eller også kom der bare en baggrund på den anden skærm..

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
| Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
| 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
| WD Green 1TB |
| Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
| MS Seven |

4

tirsdag, 27. september 2005, 15:47

Har haft prøvet på det med 2 stk almindelige skærme, hvilket også "virkede fint" det eneste problem er at bette skærme kørte det samme, altså ikke uafhængigt..

eller skal der 2 stk. gfx til det ?

og nogen der kender et sted med en billig lille tft.?

5

tirsdag, 27. september 2005, 16:51

Jeg har to skærme sat til som kører uafhængigt :)
Jeg bruger programmet ultramon til at køre dem :) Jeg har self os forskellig baggrund på :P Så det KAN lade sig gøre :)

Bruger kun 1 gfx. Radeon 9800PRO :)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Garfield" (27.09.2005, 16:51)

6

tirsdag, 27. september 2005, 16:55

geil :D

så mangler jeg bare et link til en billig skærm :D

7

tirsdag, 27. september 2005, 18:55

nej det mangler du ikke KUN.

Well for det første, så skal dit grafikkort have to udgange. Enten 2 x VGA, 2 x DVI eller én af hver. Det sidste har de fleste grafikkort.

Derudover så skal du have fat i et program, så du kan kører spil i "windowed mode". Ellers er det ikke muligt at bruge MSN messenger, mens du er inde i spillet. Hver gang du aktiverer et andet vindue vil du simpelthen ryge ud i windows. Men det kan du som sagt afhjælpe ved at køre i windowed mode.

Jeg har ikke selv erfaring med dette, da jeg ikke spiller på min computer - men jeg ved at der er flere herinde der kan hjælpe dig på rette vej mht det.

Hvis ingen af skærmene har DVI skal du have en converter fra DVI > VGA stik.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.