Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 26. september 2005, 10:30

Har anskaffet mig en E730 fra samsung, som er en vildt lækker mobil, men den har mildest talt en elendig batteri. Tror hvis man er heldig kan den klare 2 døgn uden at gå død. Så skal man sågar ikke smse eller ringe meget fra den ...

Har godt nok ikke haft den til at oplade de der 24 timer så snart jeg fik den .. Men det gjorde jeg heller ikke med min E700 i tidernes morgen, og den holder strømmen bedre til trods for den er slidt..

Telmore mener selv 2 døgn er meget normalt. Men personligt er det da helt til grin ?

2

mandag, 26. september 2005, 11:00

Synes også jeg har hørt andre Samsung mobilbrugere, der har haft samme problemer. Tror nok det blev løst med firmwareupgrade. Min SKOD SE K500i er også lousy mht batteritid. Den holder max 3 dage, og det med moderat snak og sms.

3

mandag, 26. september 2005, 11:03

Det er helt normalt for en mobil med det display, hukommelse, kamera, funktioner, størrelse osv

Sidste telefon jeg har haft der holdt en uge som i "de gode gamle dage", var vist en 6510.

Så snart der kommer farveskærme (især 262k farver), store cams, masser af hukommelse, flotte menuer og andet der kræver en større og større CPU, ryger batteritiden ud af vinduet. Sådan er det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (26.09.2005, 11:04)

4

mandag, 26. september 2005, 11:22

Hmm min k700i er heller ikk den bedste til at holde strøm...
Men ja, med alt det der bliver puttet i dem nu til dags så er der jo ikk meget at sige til det...

Men min gamle nokia 3510i ku holde strøm lang tid :P

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

mandag, 26. september 2005, 12:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Deuce313

Jeps, min holdt en uge uden opladning. Jeg er så dog heller den store sms´er :)

6

mandag, 26. september 2005, 12:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af sam

Citeret

Oprindeligt indlæg af Deuce313

Jeps, min holdt en uge uden opladning. Jeg er så dog heller den store sms´er :)

hehe gjorde min os ved almindelig brug...men da jeg fik gratis sms var det vel 3 dage eller noget...hehe

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

7

mandag, 26. september 2005, 12:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Det er helt normalt for en mobil med det display, hukommelse, kamera, funktioner, størrelse osv

Sidste telefon jeg har haft der holdt en uge som i "de gode gamle dage", var vist en 6510.

Så snart der kommer farveskærme (især 262k farver), store cams, masser af hukommelse, flotte menuer og andet der kræver en større og større CPU, ryger batteritiden ud af vinduet. Sådan er det.

Helt sikkert det suger godt på batterilevetiden ... Men næppe så meget, hvis man ikke anvender kameraet og de mange sære funktioner ...

8

mandag, 26. september 2005, 12:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Helt sikkert det suger godt på batterilevetiden ... Men næppe så meget, hvis man ikke anvender kameraet og de mange sære funktioner ...

Skærmen og processoren skal nu nok suge nok i sig selv.
De 2 dage er helt normalt for en ny telefon. Nogle bedre end andre, bevares. Men forvent ikke meget mere end 3 dage.

9

mandag, 26. september 2005, 12:35

Citeret

Citeret

Citeret

Skærmen og processoren skal nu nok suge nok i sig selv.
De 2 dage er helt normalt for en ny telefon. Nogle bedre end andre, bevares. Men forvent ikke meget mere end 3 dage.

Hmm okay ... Havde nok forventet en 3-4 dage ved normal brug ..

Men okay, den kan jo sagtens lade op mens man sover om natten ... Men så skal man vel samtidig heller ikke regne med at telefonens batteri holder så længe. Altså mister sin evne hurtigere, når den skal lade op så tit ..?

Edit:
Nogen der kan sige mig hvor lang tid en K750i holder strøm ? Har stadig mine 14 dages returret jeg kan nå at udnytte ... Foretrækker bare klaptelefon !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (26.09.2005, 12:36)

10

mandag, 26. september 2005, 18:48

Det er meget normalt at de holder så lidt...

har selv anskaffet E730 og tjaa, den var ligesom min tidliger fon, Samsung D500.

Min holder ca. 16 timer... og gav den 6 timer første gang. Der står nemlig ingen steder at man skal give den et helt døgn. Det var dengang.

E700 har altid været sej indenfor batteritiden. :hb:

11

mandag, 26. september 2005, 19:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa

har selv anskaffet E730 og tjaa, den var ligesom min tidliger fon, Samsung D500.

Min holder ca. 16 timer... og gav den 6 timer første gang. Der står nemlig ingen steder at man skal give den et helt døgn. Det var dengang.

Nej der står nemlig ikke noget med 24 timer -.. selvom jeg nu godt ved det er normalt ..

Overvejer at bytte ud med K750i .. den har meget bedre, hvilket jeg fik bekræftet på arbejde idag. En han brugte den meget, også kunne den nok klare 3 dage. Jeg skal jo nærmest ikke røre den, så kan den kun klare 1 dag :( ... Det er bare ikke en klaptelefon dog .. Men så må jeg leve uden indtil videre ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (26.09.2005, 19:10)

12

mandag, 26. september 2005, 20:03

K750 er ok.. Tror min er blevet bedre. Eller også nyder den MEGET godt af at mit sms-forbrug er faldet en kende.
Men med den nye firmware holder den strøm noget længere grundet bedre antenneforhold gætter jeg på. Har ihvertfald bedre signal og bedre batteri nu..
Men den holder da en 2-3-4 dage alt afhængig af forbrug og hvor pivet man er. Den bliver jo allerede rød ved 33 eller 25% :))

13

mandag, 26. september 2005, 20:16

hvis jeg er heldig så holder min halvanden dag.. smider den bare i laderen vær nat, så er den skid slået ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

14

mandag, 26. september 2005, 20:20

Da jeg havde k750i var det max 2 dage den holdte... Det samme med en N6230i... Sådan er bare med de fede telefoner..

Asus M2A-VM
AMD 7750 BE @ 2,7
4 GB RAM
HD 4670 1 gb
2*320 GB Maxtor diske

15

mandag, 26. september 2005, 20:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Krallaz
Da jeg havde k750i var det max 2 dage den holdte... Det samme med en N6230i... Sådan er bare med de fede telefoner..

Som sagt så føler jeg selv at den er blevet bedre med den nye frimware. Ellers har jeg godt nok aldrig oplevet at den ikke kunne klare to dage. Tror nærmest den altid har villet kunne klare de 2½ dag der som regel går fra jeg tager den fra laderen og til jeg kommer hjem fra skole tredje dag. Jeg hader bare når den går tør, så den får ikke lov :)

16

mandag, 26. september 2005, 21:05

Citeret

Citeret

Nej der står nemlig ikke noget med 24 timer -.. selvom jeg nu godt ved det er normalt ..

Overvejer at bytte ud med K750i .. den har meget bedre, hvilket jeg fik bekræftet på arbejde idag. En han brugte den meget, også kunne den nok klare 3 dage. Jeg skal jo nærmest ikke røre den, så kan den kun klare 1 dag :( ... Det er bare ikke en klaptelefon dog .. Men så må jeg leve uden indtil videre ..

Men husk at batteritiden vil stige efter du har afladt og opladet den de første 5-10 gange...

17

mandag, 26. september 2005, 21:08

Citeret

Citeret

Citeret

Men husk at batteritiden vil stige efter du har afladt og opladet den de første 5-10 gange...

Hmm okay ... måske jeg bare skal lære at leve med det ..

bare surt at tage et sted hen en weekend og glemme laderen :(

Men gætter på jeg ikke har denne mobil 1½ år som den gamle ..

18

mandag, 26. september 2005, 21:12

Kan du ikke bruge batteriet fra den gamle hvis det holder bedre?

19

mandag, 26. september 2005, 21:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Kan du ikke bruge batteriet fra den gamle hvis det holder bedre?

Tror faktisk godt jeg kan bruge det .. Men grunden til det holder bedre er vel simpelthen fordi mobilen bare ikke har alle de nye fancy ting ... så som bedre skærm osv., ligesom Torgue var inde på ...

For mig virker det som om man har gjort alt for at lave en ny lækker mobil, men ikke valgt at gøre noget for et bedre batteri ..

20

mandag, 26. september 2005, 21:48

der er jo også gjordt noget for et bedre batteri, man kan jo købe nogle batterier med størrer kapacitet som tilbehør.
hved bare ikke hvor gode, eller hvor meget længere de holder.
selv bruger jeg standard battariet, og ja det holder ikke for længe :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.