Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. september 2005, 18:16

Jeg er den heldige indehaver af denne lækre telefon. Jeg mener for et stykke tid siden af ha læst herinde at der var en bruger der havde fået spillet Worms på hans telefon. Er der eventuelt nogle der kan forklare mig hvor man kan hente nye spil til den og eventuelt andet sjov?

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
4Gb Corsair PC8500
Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

2

mandag, 12. september 2005, 18:26

Sikkert fra din abonnement udbyder, ellers fra aviser eller forskellige blade og internetsider.. Kan ik lige huske hvor hp de er på..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (12.09.2005, 18:26)

3

mandag, 12. september 2005, 19:29

Jeg har hentet worms fra SEs hjemmeside for 30 kr., og det er squ godt ;).. Det er self begrænset fra computerudgaven, men de små orme, de forskellige landskaber, bazookaen, bomberne, granater, mutergranater, dynamit og små sjove lyde har de fået med ;)..

Syntes det var et fair køb :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

4

tirsdag, 13. september 2005, 08:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Jeg har hentet worms fra SEs hjemmeside for 30 kr., og det er squ godt ;).. Det er self begrænset fra computerudgaven, men de små orme, de forskellige landskaber, bazookaen, bomberne, granater, mutergranater, dynamit og små sjove lyde har de fået med ;)..

Syntes det var et fair køb :D

Gik der lang tid før du modtog den sms de skulle sende med link?

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
4Gb Corsair PC8500
Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

5

tirsdag, 13. september 2005, 17:23

syns bar 30 kroner er alt for meget. godt nok har jeg selv købt rayman 3 til min k750i på se's hjemmeside. det er fedt nok :P

nogle der kender nogle steder hvor man kan hente fede spil gratis?

6

tirsdag, 13. september 2005, 18:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af EsbenMr
syns bar 30 kroner er alt for meget. godt nok har jeg selv købt rayman 3 til min k750i på se's hjemmeside. det er fedt nok :P

nogle der kender nogle steder hvor man kan hente fede spil gratis?

Hentede selv mange spil gratis til min gamle 3510i, men det er ikke lovligt!

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk)- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 1080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

7

tirsdag, 13. september 2005, 19:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC

Regler på Tweak.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (13.09.2005, 19:14)

8

tirsdag, 13. september 2005, 19:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Regler på Tweak.dk

Ikke fordi jeg gider diskutere det men
EsbenMr spurgte om noget ulovligt, så ville jeg derefter slå fast at det ikke er lovligt men at det kan lade sig gøre.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk)- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 1080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

9

tirsdag, 13. september 2005, 20:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Richie
Jeg er den heldige indehaver af denne lækre telefon. Jeg mener for et stykke tid siden af ha læst herinde at der var en bruger der havde fået spillet Worms på hans telefon. Er der eventuelt nogle der kan forklare mig hvor man kan hente nye spil til den og eventuelt andet sjov?

DC++, KaZaa, eMule... Der er mange som har sådan noget som er gratis især på DC++

Søg og der sker mirakler :D gl

P.S Dette er ikke ulovligt da der er mange som sidder og laver deres egen flash spil, lyde, billeder, themes og meget mere på deres computer... Der findes også et hav af freeware programmer til udvikling af flash spil til telefonen, desværer har jeg ikke nogen links da jeg ikke arbejder med sådan noget mere.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HaZe" (13.09.2005, 20:48)

10

tirsdag, 13. september 2005, 21:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af HaZe

Citeret

DC++, KaZaa, eMule... Der er mange som har sådan noget som er gratis især på DC++

P.S Dette er ikke ulovligt da der er mange som sidder og laver deres egen flash spil, lyde, billeder, themes og meget mere på deres computer... Der findes også et hav af freeware programmer til udvikling af flash spil til telefonen, desværer har jeg ikke nogen links da jeg ikke arbejder med sådan noget mere.

Har ikke andet at sige end, er du en vendelbo?
Gider ikke engang at reportere det, er sgu for sjovt! :clap: :clap: :clap:

Ikke for at ødelægge det for dig, men de programmer du henviser til er banlyst i danmark? Så er det lige meget om du kan finde freeware i disse programmer.

:finger: :finger:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "RAC" (13.09.2005, 21:18)

11

tirsdag, 13. september 2005, 21:20

Citeret

Citeret

Citeret

Har ikke andet at sige end, er du en vendelbo?
Gider ikke engang at reportere det, er sgu for sjovt! :clap: :clap: :clap:

Ikke for at ødelægge det for dig, men de programmer du henviser til er banlyst i danmark? Så er det lige meget om du kan finde freeware i disse programmer.

:finger: :finger:

Haha hvem er den dumme her?
Det er sgu frit at bruge de programmer så længe man ikke bruger dem til at hente de ulovlige filer, som Haze påpeger.
Derudover er snak om dem bandlyst på tweak af forskellige årsager, men de er IKKE ulovlige at benytte.

12

onsdag, 14. september 2005, 00:27

Nemlig!

Freeware er freeware uanset hvordan du får fat i det, med download program eller hvad man nu vil. Og download programmer er ikke ulovlige at bruge bare man ikke downloader ting som der er patent på eller hvad det hedder.

Så RAC undersøg det så du er helt 100% før du udtaler dig sådan...

13

onsdag, 14. september 2005, 17:53

Citeret

Nemlig!

Freeware er freeware uanset hvordan du får fat i det, med download program eller hvad man nu vil. Og download programmer er ikke ulovlige at bruge bare man ikke downloader ting som der er patent på eller hvad det hedder.

Har allerede lige undersøgt det, det ser ud som om i har ret.
Undskyld Haze hvis du blev ked af det.

14

mandag, 19. september 2005, 13:35

Citeret

Citeret

Nemlig!

Har allerede lige undersøgt det, det ser ud som om i har ret.
Undskyld Haze hvis du blev ked af det.

Bare i orden, tager det ikke så tungt :)

16

mandag, 19. september 2005, 18:29

Hvor sjovt det end lyder har jeg lige kørt op i en skraldebil med min cykel, hvor jeg kom halvejs ind i den. Heldigvis på en landevej hvor ingen så det :P.
Lige en forklaring, det regnede og jeg havde kasket godt nede om øjene så jeg kun kunne se ca. 2 meter frem.
Det betød også at min mobil (3510i så det gør egentlig ikke så meget) fik et særdeles slemt stød i skærmen.
Skærmen er blevet helt sort-lilla i pixelsene, nogen steder helt lilla.

Mit råd herfra, pas på de skraldebile.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.