Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 3. september 2005, 15:44

Hejsa,
Jeg er ved at kigge efter noget udstyr, så jeg kan få trådløst Internet til min staionære, men da min stationære er en Shuttle SN25P, så har jeg ikke mulighed for at købe et PCI kort til trådløst Internet...

Fandt så denne fra Linksys til USB, men giver det det samme? Tænker mere om det er ustabilt eller andet:

LINK: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=118832

2

lørdag, 3. september 2005, 15:57

WLAN via USB er helt fint.

Kender ikke lige den du linker til ... men hold da kæft den er UGLY ... og dyr ... :boxed:

Hvad med at bare købe en WLAN-USB-pen og så gemme den lidt væk ?

... Der følger et forlængerkabel med ...

3

lørdag, 3. september 2005, 16:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
WLAN via USB er helt fint.

Kender ikke lige den du linker til ... men hold da kæft den er UGLY ... og dyr ... :boxed:

Hvad med at bare købe en WLAN-USB-pen og så gemme den lidt væk ?

... Der følger et forlængerkabel med ...

Hvilken er det der? Har du et link?
Troede bare at når det var Linksys, så var det kvali, og det at antennen er mere fremme, ville give et bedre signal...

Men igen, jeg har ik så meget forstand på det, så suger bare til mig af information :)

4

lørdag, 3. september 2005, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af lunde
Troede bare at når det var Linksys, så var det kvali, og det at antennen er mere fremme, ville give et bedre signal...

Men igen, jeg har ik så meget forstand på det, så suger bare til mig af information :)

www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103321

Joh, Linksys har lavet nogle gode produkter, men det har Netgear så sandelig også. At deres produkter så ikke ligner noget der er løgn skader ikke just ... :))

Hvor langt skal signalet da siden du bekymre dig om det ?

Hvilken hastighed skal det være ? Er "54 Mbit" ok ? ... Eller skal det være hurtigere på grund af meget overførsel mellem systemer ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (03.09.2005, 16:11)

5

lørdag, 3. september 2005, 16:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103321

Joh, Linksys har lavet nogle gode produkter, men det har Netgear så sandelig også. At deres produkter så ikke ligner noget der er løgn skader ikke just ... :))

Hvor langt skal signalet da siden du bekymre dig om det ?

Hvilken hastighed skal det være ? Er "54 Mbit" ok ? ... Eller skal det være hurtigere på grund af meget overførsel mellem systemer ?

Skal KUN bruge det til at få min stationære på trådløst netværk, så jeg kan smide alle de f*****g kabler væk...
Skal ik overføre nogle store filer eller noget, skal bare på nettet...

6

lørdag, 3. september 2005, 21:55

Andre bemærkninger ang. det trådløse Internet via USB?

7

søndag, 4. september 2005, 12:51

Citeret

Næh, køb du de som Grill referer til. Han har sat sådan noget op hos mig (Router og USB-stick).
Bruger den der Netgear USB-dimmer på klappen og et Asus WLAN på den stationære. Virker fint og har lagt 30m netværkskabel i kælderen. :clap:

8

søndag, 4. september 2005, 15:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Næh, køb du de som Grill referer til. Han har sat sådan noget op hos mig (Router og USB-stick).
Bruger den der Netgear USB-dimmer på klappen og et Asus WLAN på den stationære. Virker fint og har lagt 30m netværkskabel i kælderen. :clap:

Men den USB Linksys skulle vel spille OK sammen med denne fra Linksys også:
http://edbpriser.dk/listprices.asp?ID=18516

Den har jeg nemlig i forvejen til den bærbare...

9

søndag, 4. september 2005, 16:05

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Men den USB Linksys skulle vel spille OK sammen med denne fra Linksys også:
http://edbpriser.dk/listprices.asp?ID=18516

Den har jeg nemlig i forvejen til den bærbare...

Der skulle ikke være nogle problemer der :)

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.