Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. august 2005, 02:15

Hej alle.
Når jeg sætter den til at køre dual view på mit TV så er billede alt for stort. sådan at man ikke kan se under teksterne..

Men sætter jeg den til at køre kun en skærm, og så vælger TV der, så min computerskærm ikke virker, så ser det hele super ud..
Hvordan kan det være..?
Kan jeg sætte ned for skærmstørelsen til TV når jeg køre dual view (altså ser film)..?

Sætter jeg den på dual bagefter og en film på bagefter, så er det så stort at man ikke kan se under teksterne

kunne jeg ikke få en af jer til at prøve det af på jeres TV..?
Det er Geforce 6800 kort jeg har..

2

søndag, 21. august 2005, 05:14

har du prøvet at ændre opløsning til 800x600

Asus Maximus IV Extreme: 2600k @ 4.9
2x Zotac GTX580
2x4gb ripjaws 2133mhz
Corsair HX1000
2x EK-FC580
Laing DDC 18w - EK Surprime
OCOOL Monsta 360
2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200

CM Stacker sp1

3

søndag, 21. august 2005, 06:24

man bruger normalt clone istedet for dualview til den slags..og så force output to monitor 2/TV....

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fragman" (21.08.2005, 06:25)

4

søndag, 21. august 2005, 16:31

yep.. Har prøvet 800x600 men det endre kun på skrivebords billede på TVét.. ikke når man starter filmen, så bliver det alt for stort, og man kan så ikke se underteksterne.. :(

Virker det ved jer da..? altså når i starter for en film.?

5

søndag, 21. august 2005, 17:41

der er det der hedder nvkeystone som skal få det til at passe direkte til tvet...ellers må du lave en custom resolution til tvet når du kører i clone mode.

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

6

mandag, 22. august 2005, 01:46

Har prøvet, men heller ikke det virkede..
kan kun få det til at virke hvis jeg sætter en til kun og køre TV, sådan så der ikke er noget billede på min computer skærm..
og det er vildt træls..
Kan ikke passe jeg ikke kan få den til at gøre det mindre når den skal vise en film på mit TV..

7

mandag, 22. august 2005, 08:49

du går ind og vælger dual view, og så vælger du din skærm og tv. hvilket du jo nok har regnet ud. :)

så ind i egenskaber for skærm igen, og tryk på baren skærm, hvor du kan vælge imellem de to skærme, og sæt opløsningen så langt ned du kan.
Jeg har et mellemdårligt tv der kan klare 800 x 600, men der bøvler du stadig rundt, så hvis du kan så længere ned.

så tager du avanceret, og går ind og vælger refreshrate (nogen kan, andre ikke), og så sætter du den helt ned, for at se om det skulle hjælpe:).

hvis den stadig bøvler, så kan du gå ind under fullscreen video, og aktivere den service. så skal du bare afspille en film, og så bliver den automatisk maksimeret på din sekondary skærm. :)

Ellers som det sidste kan du gå ind og kigge i screen resolutions and refreshrates.

Der kan du trykke Add, og lave den opløsning til dit tv der passer.

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere
Seneste nyheder

5

Tweak.dk søger hardwareskribent

Så er det nu, hvis du vil om b
Læs Mere

1

Første teaser trailer til Hobbitten: Femhæreslaget

Første teaser trailer til Hobb
Læs Mere

0

Samsung Galaxy TabQ på 7 tommer lanceret

Samsung er parat til at sende
Læs Mere

0

Apple iPhone 6 får NFC og WiFi med 802.11ac

Der har været rygter om at den
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.