Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Så må jeg vel heller vælge en Athlon64 X2 4400+ den har
2 MB på Level2 Cache og 256 KB på
Level1 Cache, hvor en Athlon64 4000+ (San Diego) kun har det halve
Der er bare en ting som bekymere mig, Max temperatur inden Athlon64 X2 lukker ned er kun 65 grader
Men den Athlon64 X2 som jeg har kigget på, er dog "in a boX" så man må gå udfor at den kølere som følger med kan holde temperaturen nede under de 65 grader.
Der er bare en ting som bekymere mig, Max temperatur inden Athlon64 X2 lukker ned er kun 65 grader
Men den Athlon64 X2 som jeg har kigget på, er dog "in a boX" så man må gå udfor at den kølere som følger med kan holde temperaturen nede under de 65 grader.
/Oz
hvis du bare har et nogenlunde airflow i kabinettet så ja naturligvis
/Oz
du kan højst sansynligt ændre autonedlukning til noget højere i biossen og nej tror ikke det bliver noget problem..
Den in-a-box køler, som følger med en X2, ser rimelig heftig ud. Der er endda heatpipes på. Jeg tvivler meget på, at en X2 bliver over 50 grader med den.
Min X2 er 7 grader lavere med vandkøling på, end en FX55 var, hvilket indikerer, at en X2 ikke bliver specielt varm.