Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Når jeg gensterte siger xp at hal.dll mangler...øv....er reinstalation den eneste udvej eller hvad????
Jeg har også et andet OS på en anden partition, men det bruger jeg ikke alligevel, så regner med at slette de to partioner og lave en stor i stedet, og samtidigt vil jeg lave en FAt32 partition, så jeg kan opdatere bios den vej....kan det godt lade sig gøre???
Har også et sidste drev, jeg gerne vil bibehold....kan det nok lade sig gøre (tror jeg nu nok selv, men vil bare være helt sikker)????
Originally posted by Wolf_of_dk
jeg prøvede ikke med bootdisken til 9x/me måske virker det også
den virker fint
det er bedst at gå i en helt ren dos det vil sige uden
noget loadet det gør du ved at trykke shift + f5
når du får valget mellem at starte med eller uden cd romdriver.
DELVIL---> Nu ved jeg ikke om du far set mine tidligere spørgsmål om diskettedrev, men jeg kan bare ikke få det til at virke, og gider ikke have et diskettedrev i mit system!!
Jeg har jo også 2k installeret, så hvis du er en venlig mand sender du lige den fil til: sin2@ofir.dk
Originally posted by VDK
DELVIL---> Nu ved jeg ikke om du far set mine tidligere spørgsmål om diskettedrev, men jeg kan bare ikke få det til at virke, og gider ikke have et diskettedrev i mit system!!
Jeg har jo også 2k installeret, så hvis du er en venlig mand sender du lige den fil til: sin2@ofir.dk
Så må vi håbe det kommer til at virke!
På forhånd tak!
... Så køb en USB-stick.... Så slipper du for disketter
Originally posted by VDK
Så må vi håbe det kommer til at virke!
På forhånd tak!
... Så køb en USB-stick.... Så slipper du for disketter
Originally posted by DEVIL_DK
hvordan laver man den til en bootdisk ?
er der et program med eller hvordan gør man
måske det er på tide at sige farvel til floppy
Den virker på stor set samme måde som floppy.... Ens kort skal dog understøtte USB-boot og det skal selve USB-enheden naturligvis også. Tror dog de fleste gør det.... Hvis ikke alle...
Det er bare at smække det man vil boote over på den og så booter under "Boot Other Device"... Hedder det vist somregl.... Eller noget i den retning.... Nogle BIOS´er har dog USB stående inde sammen med HDD-0, Floppy, CDROM osv....
Originally posted by VDK
grill: kan du ikke nærmere forklare, hvodan du gør og kan man bruge en normal usb-memory dims, jeg kan måske låne en eller er det er speciel???
USB-enheden skal vist understøtte det, men hvis du kender en ven der har én, så kan du jo se om den understøtter det.... Som sagt så mener jeg da at de fleste eller alle understøtter det.... Men da jeg kun har én USB-stick, så er det jo ikke rigtigt til at vide...