1

lørdag, 14. juni 2003, 17:23

Davs, jeg har lidt af et problem, jeg har optaget en masse videoer med familen og fået dem over på computeren nu, problemer er at de ikke kan afspilles i media player pga. formatet, og i fks. BSPlayer er det så mørkt at man ikke kan se noget, og jeg kan ikke skrue op for brightness pga. formatet..

Nogle der kender navne på nogle afspillere hvor man kan skrue op og ned for brightness som muligvis kan afspille det her ?

på forhånd tak!

2

lørdag, 14. juni 2003, 17:26

.. Det kunne være det halp lidt hvis du skrev hvilket codec du har brugt....

Bruger selv PowerDVD til stor set alt... Det virker...

3

lørdag, 14. juni 2003, 17:28

Kan man skrue op for Brightness osv. i PowerDVD?

det er forresten wma codec, som burde kunne afspilles i media player, men hvis jeg prøver i media player kommer der en forfærdelig skratten og larm imens den køre og det er til at blive hjernedød af at høre på :(

4

lørdag, 14. juni 2003, 17:30

Citeret

Originally posted by ekke
Kan man skrue op for Brightness osv. i PowerDVD?

det er forresten wma codec, som burde kunne afspilles i media player, men hvis jeg prøver i media player kommer der en forfærdelig skratten og larm imens den køre og det er til at blive hjernedød af at høre på :(

Okey. Underligt codec at bruge.

Ved ikke om PowerDVD kan det... Har aldrig haft brug for det.

5

lørdag, 14. juni 2003, 20:17

Hm.. ikke andet for end jeg prøver en masse forskellige progs, tak for svarene!!

6

lørdag, 14. juni 2003, 23:39

Hmm... Kan du ikke bare justere brigness osv på din skærm ?.... Eller under opsætningen for TV-out hvis nu skal bruge dit TV ?... Det er jo simpelt nok...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.