Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 13. juni 2003, 20:17

Hey!

Jeg har et problem... Min USB hub i mit microsoft keyboard får ingen strøm... Hvad kan det skyldes? :hmm

2

fredag, 13. juni 2003, 20:18

kortslutning i keyboardet ?( ..... Har du åbnet og kigget ?(

3

fredag, 13. juni 2003, 20:22

Citeret

Originally posted by GrillRotten
kortslutning i keyboardet ?( ..... Har du åbnet og kigget ?(

Det virker fint hvis jeg tilslutter noget der ikke skal bruge strøm...

4

fredag, 13. juni 2003, 20:24

Citeret

Originally posted by Hellm@n

?( ..... Hvad virker og hvad virker ikke ?(

5

fredag, 13. juni 2003, 21:33

Citeret

Citeret

?( ..... Hvad virker og hvad virker ikke ?(

Ja... Når jeg sætter min printer til virker det fint da den har sin egen strømforsyning... Men når jeg prøver at sætte webcam'et eller mit USB diskettedrev til virker det ikke...

6

fredag, 13. juni 2003, 21:35

Citeret

Ja... Når jeg sætter min printer til virker det fint da den har sin egen strømforsyning... Men når jeg prøver at sætte webcam'et eller mit USB diskettedrev til virker det ikke...

Okey, og dine keys er sat til via USB ikke ?( .... Ikke PS2 vel ?(

7

fredag, 13. juni 2003, 21:37

Citeret

Citeret

Okey, og dine keys er sat til via USB ikke ?( .... Ikke PS2 vel ?(

Begge dele... Det er en ledning med et dobbelt stik der sidder på keyboardet... 1 USB og en PS2... Så de er begge sat i....

8

fredag, 13. juni 2003, 21:49

Citeret

Begge dele... Det er en ledning med et dobbelt stik der sidder på keyboardet... 1 USB og en PS2... Så de er begge sat i....

Okey. Prøv at nøjes med kun USB-tilslutning. Hvis det ikke virker, så er det jo muligt at det er en kortslutning.... Medmindre du altså har glemt driverne... ;)

9

lørdag, 14. juni 2003, 00:20

Citeret

Citeret

Okey. Prøv at nøjes med kun USB-tilslutning. Hvis det ikke virker, så er det jo muligt at det er en kortslutning.... Medmindre du altså har glemt driverne... ;)

k... Prøver lige... skal nok vende tilbage senere...

10

lørdag, 14. juni 2003, 00:45

Nu har jeg prøvet det der med at tage PS2 fra... Og nu har jeg pludselig kun 1 keyboard i stedet for 2.... *G* :P Men det virker stadig ikke... Nu kommer den med en besked "USB Hub Power Exceeded" altså at der ikke er nok støm i Hub'en... Men jeg har jo ikke andet sat til end min diskettedrev... Det bruger 500mA... Og det burde der da være nok til... Mine andre USB porte kan sagtens trække det... Men det er ligesom mere praktisk at have det til at sidde i keyboardet... Plz. Help :( ;(

11

mandag, 16. juni 2003, 10:03

Citeret

Nu har jeg prøvet det der med at tage PS2 fra... Og nu har jeg pludselig kun 1 keyboard i stedet for 2.... *G* :P Men det virker stadig ikke... Nu kommer den med en besked "USB Hub Power Exceeded" altså at der ikke er nok støm i Hub'en... Men jeg har jo ikke andet sat til end min diskettedrev... Det bruger 500mA... Og det burde der da være nok til... Mine andre USB porte kan sagtens trække det... Men det er ligesom mere praktisk at have det til at sidde i keyboardet... Plz. Help :( ;(

Slet ikke nogen der ved noget ;(

12

mandag, 16. juni 2003, 10:43

Det er meget fra port til port.... hvor meget strøm der kan gå. Så vidt jeg husker er 500mA maks for en USB port. Det går jo igennem keyboardet fra en usb port..... dvs. en længere kæde..... jeg tror ikke at der de store strømkrævende ting, som det er beregnet til, men sidet sådan noget som kortlæsere osv.

13

mandag, 16. juni 2003, 16:51

Citeret

Originally posted by Lasse skribent
Det er meget fra port til port.... hvor meget strøm der kan gå. Så vidt jeg husker er 500mA maks for en USB port. Det går jo igennem keyboardet fra en usb port..... dvs. en længere kæde..... jeg tror ikke at der de store strømkrævende ting, som det er beregnet til, men sidet sådan noget som kortlæsere osv.

Okay... Tak... Så fik jeg da noget afklaring på problemet...

14

mandag, 16. juni 2003, 17:00

Det mest skod ved M$ "nye tastatur" er at F-tasterne skal slåes til hver gang ..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.