Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
jeg har samme LG skærm og er gansek tilfreds med den..bruger den til CS 1.6 source, BF2, film og ingen problemer i det. billedet er klarere end nogle af mine CRTs og man kan se i en meget bred vinkel. AGP porten er så god at man slet ikke savner dVI udgangen...men med den pris for sonyen (forudsat at den kan klare BF2 osv uden trailing) ville jeg nok også tage sony....
Jeg vil helt klart vælge Sony frem for LG i dette tilfælde...
Sony ROCKS... har næsten den samme model... dog i 19" og med 12 ms mener jeg... Billedet er total skarpt på Sony end LG, for har nemlig oz haft den der LG model før...
Oprindeligt indlæg af KennethB
Ville tage den KreaTive forslår...
begrund... Kan da sige at 713N er nok ikke skærmen for personer som går alt for meget op i flot billede har selv 913B ( forskel: pivot, dvi ) som ellers er en god skærm til allround, men hvis man skal se på design, 3d, photshop osv. så skal man sige den sony.. men sony og deres MVA PVA paneler er bestemt ikke noget for en gamer...