21

onsdag, 11. juni 2003, 23:42

Èn ting jeg syntes dog at folk godt kunne lære er at navngive de tråde de laver ordenligt !!....

Hvis de har fx. et boot-problem med deres "SOYO KGB-XP" bundkort, så burde tråden jo nok hedde fx. "Boot-problem med SOYO KGB-XP" og ikke "Hjææææælp !!!".....

Det er nok det eneste som jeg syntes at folk godt kunne ændre lidt på....

Så kunne det også være de ville få en bedre hjælp da en som måske have det bundkort ville klikke ind på tråden.... Det er jo ikke alle som har lyst til at lære ALLE tråde.... ;)

22

onsdag, 11. juni 2003, 23:46

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Èn ting jeg syntes dog at folk godt kunne lære er at navngive de tråde de laver ordenligt !!....

Hvis de har fx. et boot-problem med deres "SOYO KGB-XP" bundkort, så burde tråden jo nok hedde fx. "Boot-problem med SOYO KGB-XP" og ikke "Hjææææælp !!!".....

Det er nok det eneste som jeg syntes at folk godt kunne ændre lidt på....

Så kunne det også være de ville få en bedre hjælp da en som måske have det bundkort ville klikke ind på tråden.... Det er jo ikke alle som har lyst til at lære ALLE tråde.... ;)

der er jeg 100% enig med dig :mm

23

onsdag, 11. juni 2003, 23:46

Citeret

Originally posted by master
Hvad er det der er dit problem Tobias ?( ?( ?(

Jeg må nok indrømme at jeg følger ikke lige med i hvilke
grafikkort,ram,bundkort osv. osv der er bedst og hurtigst, da jeg ikke pt har behov for at opgradere,
når jeg på et tidspunkt skal have et nyt grafikkort eller ram er de tråde der er her ind i forumet aligevel forældet, for der kommer noget nyt hver´dag/uge........ og hvad der er bedst på dit mb er ikke ens betydene det er bedst på vores andres mb.......

Så stop med at te dig som om vi andre er idioter og ikke lige undersøger over 30 tråde for at se om der lige er en der har samme mb,ram,grafikkort, som mig der har spurgt om netop det "mb,ram,grafikkort" jeg ønsker at købe passer sammen.
Hvis i er så trætte af de tråde så lad vær med at læse dem.....det er vel derfor der er en OVERSKRIFT, :mm
så man kan soter i hvad man gider at læse/svare/diskutere om hvad der er bedst. :0-)

Ja jeg vil nok give Marster rat i det han skriver men ok det krever jo også at dem som nu skriver her inde laver en overskrift der er til at forstå og ikke f.eks. WEEEE eller noget i den ratning ;)

(EDIT) damm to late

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

24

onsdag, 11. juni 2003, 23:50

master --- tsk tsk..

Har ingen kommentarer til sådan en gang snak..
btw. tal ordentligt!

Men alle andre..
I har forstået budskabet og btw. grillrotte: god ide!

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

25

onsdag, 11. juni 2003, 23:55

nevermind min post.. jeg kan se at jeg er blevet slettet som super moderator, så te jer som sindsyge igen!

jeg er sq. ligeglad.. now its my turn..

26

onsdag, 11. juni 2003, 23:55

Citeret

Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
master --- tsk tsk..

Har ingen kommentarer til sådan en gang snak..

Men alle andre..
I har forstået budskabet og btw. grillrotte: god ide!

Tobias ---tsk tsk..

vi har væl det her forum til at spørge når vi har et problem ;)

27

torsdag, 12. juni 2003, 00:02

Og jeg syntes da jeg skriver pænt,
jeg er jo ikke ude på at svine folk til men skabe en diskusion om hvorvidt at bla du (tobias/admin)
skal bestemme hvad der bilver lavet af tråde??????
og om hvad???????? så længe det er relevant for forumet kan jeg ikke se problemmet hvis bare folk vil skrive en ordentlig overskrift som Rotten skriver.

28

torsdag, 12. juni 2003, 00:05

Citeret

jeg er jo ikke ude på at svine folk til men skabe en diskusion om hvorvidt at bla du (tobias/admin)
og om hvad???????? så længe det er relevant for forumet kan jeg ikke se problemmet hvis bare folk vil skrive en ordentlig overskrift som Rotten skriver.

ja en overskrift der er til at forstå det er da nr. 1

men hvad siger Tweak.dk selv til det her ???

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

29

torsdag, 12. juni 2003, 00:06

Citeret

jaja sikkert!

hele ideen med denne tråd var at højde standarden her i forummet. Men det er vist noget tydeligt at det har slået fejl!

30

torsdag, 12. juni 2003, 00:20

Hejsa

Øh men så længe det hanler om compc sager og ikke alt andet så må det da høre hjæmme her på bordet eller hvad ???!!!

selvfølgelig skal der også være plads til lidt uden for emnet pc :D ;)

31

torsdag, 12. juni 2003, 00:24

Jeg syntes vi har en fin standart..... med nogle gode/heftige diskusioner en gang imellem og en masse gode og mindre gode råd ;)

32

torsdag, 12. juni 2003, 00:28

Tobias | Oc-central.dk og Grilrotten har ret ... der er for mange af de samme tråde .. og folk burde være mere præcise når de laver en ny tråd..

mange af trådene går igen og igen .. i hvert fald når det kommer til emner som +1700 . Ati 9700 og fx 5800 and so on .. så vær lidt vågne :)

33

torsdag, 12. juni 2003, 00:40

Citeret

Originally posted by PLauGe
Tobias | Oc-central.dk og Grilrotten har ret ... der er for mange af de samme tråde .. og folk burde være mere præcise når de laver en ny tråd..

mange af trådene går igen og igen .. i hvert fald når det kommer til emner som +1700 . Ati 9700 og fx 5800 and so on .. så vær lidt vågne :)

det vil jeg give dig ret i

hmm din signatur køre du ikk med dit Albatron GeForce FX 5200 Ultra ?

34

torsdag, 12. juni 2003, 00:42

Citeret

øh ja men det er jo ikke helt de samme tråde da det somregl er forskellige systemer folk de har og som MASTER skrev så er det jo ikke om det passer til andres system men til det som man selv har så både og...

men blander man sig i en andens tråd så bliver de hurtigt tre fire fem sider lange og det er også lidt belastende ;) :rolleyes:

35

torsdag, 12. juni 2003, 01:10

Citeret

Er enig i det med en mere præcis overskrift - men til det med samme tråde, så er det jo ikke alle der har været her i årevis :) nogen er lige startet og har ikke set alle tråde. Gi' dem dog en chance :)
Til det med at være lidt vågne - så er det s.. svært, når man næsten altid er på efter midnat :)) :hmm

La' os nu komme videre - gutter - med at spørge og svare i pc-verdenens forunderlige områder - så vi ka' hjælpe hinanden el. få hjælp/henvisninger 8)

36

torsdag, 12. juni 2003, 09:28

Det er jo det evige problem, der opstår i sådan et forum. Nye medlemmer kender ikke til systemet og bruger ikke søg funktionen. Derimod, bør de aktive være lidt mere om sig og lave noget research før de poster en tråd. Jeg forstår Tobias udråb, og støtter da op omkring det.

Dertil skal det så siges at vi har lov til til at spørge om hvad vi vil, og ikke skal sættes i kasse.... Men at bruge det grønne salat-hovede bag kraniet, er da fuldt ud lovligt ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.