Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 10. juni 2003, 01:59

Fik min gamle P4 presset en del her til aften... jeg fik den presset op på 2609 MHz, men den kunne ikke gøre nogen 3dmark tests... det har sikkert noget at gøre med at køleren kun kan klare 2.6 GHz og det samme gælder bundkortet hehe..

Lige nu kører den 2571 MHz ret stabilt.. har ikke testet den ik spil endnu da en af mine venner har lånt mit UT2003...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

2

tirsdag, 10. juni 2003, 02:13

Citeret

Originally posted by Bubbi
Hehe... Nice...

Lige for at være lidt offtopic.. Hvad er det for et "theme" du bruger til Windows?

Det hedder Sentinel X .. matrix style.. kan hentes på www.themexp.org...

Men nu vil jeg i seng.. go'nat..

3

tirsdag, 10. juni 2003, 02:13

Hehe... Nice...

Lige for at være lidt offtopic.. Hvad er det for et "theme" du bruger til Windows?

4

tirsdag, 10. juni 2003, 02:16

Ok.. Takker..

Så.. Nu kokser forumet igen igen...
Nå, men sov godt...
Jeg tror jeg spriner søvnen over i nat.. Har jo ferie.. :)

5

tirsdag, 10. juni 2003, 02:38

Er da en ok OC, men men men Origin, endnu engang er det ikke lykkedes dig og slå mig, da jeg havde en 1.8Ghz P4 som din, kunne den køre stabilt på 2.7Ghz med luftkøling, fik den endda engang til og starte op og gå ind i windows ved 2.8Ghz, men når jeg prøvede og køre 3dmark kom det med fejlmeddelser, så 100% stabil var den ikke, hvilket den sikkert hunne ha været hvis jeg havde haft noget bedre køling, i form af en bedre køleprofil eller vand køling. Mener endda jeg stadig ha et screenshot liggende hvor på du kan se det er rigtigt hvad jeg siger.

Skal nok lige få kigget efter om jeg stadig har det liggende. :evil: :evil: :evil:

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

6

tirsdag, 10. juni 2003, 07:55

Citeret

Originally posted by X-Man
Er da en ok OC, men men men Origin, endnu engang er det ikke lykkedes dig og slå mig, da jeg havde en 1.8Ghz P4 som din, kunne den køre stabilt på 2.7Ghz med luftkøling, fik den endda engang til og starte op og gå ind i windows ved 2.8Ghz, men når jeg prøvede og køre 3dmark kom det med fejlmeddelser, så 100% stabil var den ikke, hvilket den sikkert hunne ha været hvis jeg havde haft noget bedre køling, i form af en bedre køleprofil eller vand køling. Mener endda jeg stadig ha et screenshot liggende hvor på du kan se det er rigtigt hvad jeg siger.

Skal nok lige få kigget efter om jeg stadig har det liggende. :evil: :evil: :evil:

Ja X-Man... MEN... min cpu køler og mit bundkort KAN ikke trække mere end 2.6 GHz ;) tænk lige på det... jeg ville da også sagtens få min højere op hvis jeg havde et bedre bundkort og køler...

7

tirsdag, 10. juni 2003, 09:08

Sq et ok OC men som folk siger med et bedre mobo kommer du nok nået højere :D

8

tirsdag, 10. juni 2003, 09:13

Citeret

Originally posted by Disco``

Jep... når jeg har fået min ny computer og så'en så vil jeg begynde og investere i den der og få mig et nyt bundkort og køler og så vil jeg se hva den ka trække, kun med luft :) skide være med 3dmark.. jeg vil bare OC den GIGANT :evil:

9

tirsdag, 10. juni 2003, 09:19

Citeret

Originally posted by OriGiN

Citeret

Originally posted by Disco``

Jep... når jeg har fået min ny computer og så'en så vil jeg begynde og investere i den der og få mig et nyt bundkort og køler og så vil jeg se hva den ka trække, kun med luft :) skide være med 3dmark.. jeg vil bare OC den GIGANT :evil:

3dmark er heller ikk sjovt federe at få nogle vilde stats i Sindra :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.