Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 22. juni 2005, 11:49

Igår begyndte min computer at genstarte, senere kunne den ikke åbne windows og nu kan den slet ikke starte. Det eneste der sker er at der kommer underlige bib-lyde fra computeren!
Hvad skal jeg gøre? Jeg har tænkt på at formatere men det kan jeg ikke, for den kan jo ikke starte?

2

onsdag, 22. juni 2005, 11:55

Hej der sidder et batteri på bundkortet det er et fladt rundt et.. Pil det ud i ca. 30 min og put det ind igen. Og der efter burde den kunne starte.. Prøv det.

Hvis dette ikke virker ved jeg ikke hvad du skal gøre :S

Håber du kan bruge det...

Min gjorde det samme engang der hjalp det.

HUSK der må ikke være strøm til computeren når du gør det.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "celfa" (22.06.2005, 11:59)

3

onsdag, 22. juni 2005, 12:18

Hent manualen og undersøg hvad bip-lyden betyder ;)

Hiv alle kort ud af maskinen samt ekstra ram osv. undtagen det der er essentielt for at den kan køre.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Pejsen" (22.06.2005, 12:19)

4

onsdag, 22. juni 2005, 12:41

Min computer sagde en masse bip lyde da rammene var brandt af :D.. Men prøv lige først det med batteriet eller prøv det med kun at køre med en ram stang og så det der med at tjekke alt Hardware fuldt ud evt. sætte det over i en anden comp. og prøv det af

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

5

onsdag, 22. juni 2005, 23:52

Det var nogle stik fra psu'en der ikke sad ordentligt i. Men den kører nu dog er den meget langsommere, og den tar en krig at starte! Nogen der har været ude for noget lignende, og/eller ved hvad jeg skal gøre?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.