Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 9. juni 2003, 14:41

Mine downloads på min nokia 7210 virker ikke. Jeg har så downloadet indstillingerne til GRPS og når jeg så vil åbne nettet står der:

GPRSForbindelsen er ikke tilgængelig...

Så tænkte jeg, kan det være fordi Telmore først lancere GPRS den 1. juli? ( Er Telmore kunde )

Abit IC7

4* 256 Kingston HyperX PC3500

Sapphire 9800pro Ultimate Edition 128mb + (Zalman "F2")

Pentium 4-C 2,8ghz (SP-94+92mm Zalman "F2")

Audigy2

3

mandag, 9. juni 2003, 16:20

Man ska have GPRS abonoment for at det virker samt telefonselskabet ska understøtte det.. Og ja det gør telmore jo den 1 juli, og som telmore kunde for man lov til at bruge GPRS gratis i 3 mnd. så du må vente lidt endnu

4

mandag, 9. juni 2003, 16:23

Citeret

Originally posted by AtoM!C
Du skal bruge almindelig wap, altså ISDN for at downloade ting og sager hos telmore !

Hvad har ISDN med WAP at gøre ?(

WAP = Wireless Application Protocol...

ISDN = Integrated Services Digital Network...

Du blander det vist lidt sammen... ;)

5

mandag, 9. juni 2003, 16:26

Nix.. på min telefon kan man vælge mellem GPRS, ISDN og Analog opkaldstype sååh, næh ;)

Det er en nokia 3510

6

mandag, 9. juni 2003, 16:29

Citeret

Nix.. på min telefon kan man vælge mellem GPRS, ISDN og Analog opkaldstype sååh, næh ;)

Det er en nokia 3510

Lyder lidt skræmmende.... Men bare det virker, så er det jo godt nok.

Har selv en 3510I.... Det hedder det bare"Tjenester"..... :D

Er 3510 forresten ikke bare en "sort/hvid" udgave af den 3510I jeg har ?( .... kan sgu ikke helt finde rundt i Nokia-verden. *G*

7

mandag, 9. juni 2003, 16:37

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Det er en nokia 3510

Lyder lidt skræmmende.... Men bare det virker, så er det jo godt nok.

Har selv en 3510I.... Det hedder det bare"Tjenester"..... :D

Er 3510 forresten ikke bare en "sort/hvid" udgave af den 3510I jeg har ?( .... kan sgu ikke helt finde rundt i Nokia-verden. *G*

Jep - eneste forskel er farveskærmen.

Mobiltelefoner bruger somregel ISDN-funktionen til opkald ved WAP - medmindre man er den lykkelige (snart fattige) ejer af et GPRS-abonnement ;)

8

mandag, 9. juni 2003, 16:42

Citeret

Originally posted by Torque_79

Mobiltelefoner bruger somregel ISDN-funktionen til opkald ved WAP - medmindre man er den lykkelige (snart fattige) ejer af et GPRS-abonnement ;)

Mente også nok det skulle være det eneste.

Jeg kan dog slet ikke se hvad en ISDN-funktion laver i dette sammenhæng...

Ja, GPRS kommer til at koste lidt knaster.... av av... Men det skal nok komme ned med tiden. Sådan er det jo med nye ting. De er altid dyre i starten.

Så længe jeg bare har SMS, så er jeg godt tilfreds. :D

9

mandag, 9. juni 2003, 16:44

Citeret

Citeret

Mente også nok det skulle være det eneste.

Jeg kan dog slet ikke se hvad en ISDN-funktion laver i dette sammenhæng...

Ja, GPRS kommer til at koste lidt knaster.... av av... Men det skal nok komme ned med tiden. Sådan er det jo med nye ting. De er altid dyre i starten.

Så længe jeg bare har SMS, så er jeg godt tilfreds. :D

Jep - havde en SPV med Orange abonnement. "kom til" at streame lidt video over nettet osv osv - første regning lød på 17MB - af 25kr :doh

10

mandag, 9. juni 2003, 16:46

Citeret

Originally posted by Leffons
Mine downloads på min nokia 7210 virker ikke. Jeg har så downloadet indstillingerne til GRPS og når jeg så vil åbne nettet står der:

GPRSForbindelsen er ikke tilgængelig...

Så tænkte jeg, kan det være fordi Telmore først lancere GPRS den 1. juli? ( Er Telmore kunde )

Når Telmore først lancere GPRS den. 1 Juli tror du så det virker før??? Det ville være rimeligt ulogisk hvis det gjorde :P

Dell D600 Notebook [CPU: 2 GHz, RAM: 1024 MB, GFX: Radeon 9000, HDD: 60 GB]
Tweak.dk Folding Team

11

mandag, 9. juni 2003, 16:47

Citeret

Jep - havde en SPV med Orange abonnement. "kom til" at streame lidt video over nettet osv osv - første regning lød på 17MB - af 25kr :doh

Okey. Det lyder da ikke så galt som det ellers kunne.... Jeg kan stadig huske dengang jeg betalte 4-5 kr/min for at ringe fra min mobiltelefon.... og det var sgu ikke taletid. *G* :D

12

mandag, 9. juni 2003, 16:48

Citeret

Originally posted by Jonex
Når Telmore først lancere GPRS den. 1 Juli tror du så det virker før??? Det ville være rimeligt ulogisk hvis det gjorde :P

Ja, du har sgu nok fat i noget der..... ;)

13

mandag, 9. juni 2003, 16:54

Citeret

Citeret

Okey. Det lyder da ikke så galt som det ellers kunne.... Jeg kan stadig huske dengang jeg betalte 4-5 kr/min for at ringe fra min mobiltelefon.... og det var sgu ikke taletid. *G* :D

Det var sgu tider, dårlige tider.

GPRS er ukristeligt dyrt i længden (de 17mb/425kr var for én måned. Samtale kommer oveni) - men man må da håbe, at Telmore får banket en lille priskrig igang.

14

mandag, 9. juni 2003, 16:59

Citeret

Det var sgu tider, dårlige tider.

GPRS er ukristeligt dyrt i længden (de 17mb/425kr var for én måned. Samtale kommer oveni) - men man må da håbe, at Telmore får banket en lille priskrig igang.

Jeps. Det var det...

Tror nu ikke du skal regne med det helt store i starten. Telmore bruger jo TDC´s net og det koster jo en del hel at lave et landsdækkende netværk med høj båndbrede. Bare tænk på alle de UMTS-antenner der er godt på vej... Puha, det har været dyrt...

Men prisen kommer logisk nok ned på et billigere niveau. Det sker bare ikke forløbigt. Det skal jo lige løbe rundt først..... Ligesom i starten med SMS og andre sjove ydelser.... og som almindelige mobil-telefoni...

Seneste tests og artikler

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Need for Speed Rivals Complete Edition annonceret

EA har annonceret Need for Spe
Læs Mere

0

Logitech med verdens mest avancerede mekaniske gamer tastatur

Logitech har annonceret deres
Læs Mere

0

Quake Live via steam som Free-To-Play

Id Software og Bethesda er kla
Læs Mere

0

Chivalry annonceret til Playstation 3 og Xbox 360

Torn Banner Studios har netop
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.